כמה עולה תיקון מקרר מטבח

תיקון מקרר

המוצר החשמלי הנפוץ ביותר בישראל היא לא הטלוויזיה ולא המחשב אלא המקרר. אפשר להבין זאת והרוב לא יהיו מופתעים מהנתון הזה, וגם לא יהיו מופתעים מהעובדה שהמקרר הוא המוצר שצריך הכי הרבה תיקונים. מדוע זה כך. מי יכול לתקן אותו? כמה עולה לתקן אותו? זה בדיוק הזמן לתשובות.

למה המקרר דורש תיקונים רבים?

כשאנו אומרים שהמקרר דורש תיקונים רבים אנו כמובן מתכוונים למקרר הביתי שלכם, כאשר גם מקרר עמיד ואיכותי ביותר מיצרן מוכר ידרוש תיקונים רבים יותר ביחס למוצרי חשמל אחרים. הסיבה לכך היא שראשית המקרר הוא המוצר הכי נפוץ שיש אז מבחינה סטטיסטית זה נתון הגיוני. שנית, המקרר פועל ללא הפסקה. יחידה הקירור שלו לא יכולה לעצור לנוח כמו מזגן והיא חייב לפעול כל הזמן, ולעתים גם לפצות על כך שאנו משאירים את הדלת פתוחה דקות ארוכות.

מתי יש לתקן את מקרר המטבח?

יש מגוון רחב של בעיות שיכולות לצוץ במקרר המטבח כאשר הן מתחלקות לכמה קבוצות. הקבוצה הראשונה הן בעיות שקשורות לגז שבמקרר. המקרר מצליח לקרר את המוצרים ממש כמו שמערכת מיזוג אוויר עושה, באמצעות גז ומפל טמפרטורות. ברגע שהגז יוצא או שיש בעיה איתו, כולל ריקון מוחלט של הגז, יש צורך לקרוא לטכנאי מקררים שהוא היחיד שיכול לטפל בבעיה. בעיה אחרת היא החלפה של חלקים כמו למשל החלפה של מדחס, של תרמוסטט, של טיימר וכן הלאה. קבוצה שלישית היא פתיחת סתימות או תיקון הצנרת במקרר שאלו הן בעיות שנחשבות לפשוטות יותר.

כמה עולה לתקן את המקרר?

  • תיקון מקרר מטבח יכול לעלות בין 300 שקלים בלבד ועד 2000 שקלים. טווח המחירים גדול מאוד כיוון שיש מגוון רחב של בעיות אפשריות ומגוון רחב של יצרנים שיש להם חלקים ברמות מחירים משתנות.
  • החלפת חלקים תמיד תהיה הבעיה הכי יקרה שיש. לצורך המחשה, החלפת תרמוסטט יכולה לעלות 400 שקלים, החלפת כרטיס פיקוד דיגיטלי יכולה לעלות בין 1000 ועד 2000 שקלים תלוי ביצרן, החלפת מדחס תעלה 1500 שקלים בממוצע וכן הלאה.

האם אפשר לטפל בבעיה באופן עצמאי?

הטיפול בבעיות שציינו לעיל ועוד רבות אחרות יכולות להיפתר גם באופן עצמאי אך ורק אם יש לכם את הכלים הנכונים לעבודה וניסיון. כמובן שמוטב שתהיה לכם גם הכשרה אך אם יש אדם פרטי שמחליט לתקן את המקרר שלו לבד, בפועל איש לא יכול לבדוק את העניין אך אתם אלו שמסכנים את עצמכם. חשוב לנתק את המקרר מהחשמל כשמתקנים אותו ותמיד לזכור שלכל פעולה שאתם מבצעים יש השלכות. בכל מקרה חשוב לבדוק תמיד האם עוד יש לכם אחריות על המקרר כי יכול להיות שזה יהיה הפתרון הכי טוב שיש. תיקון לא מוצלח יכול לעלות לכם באחריות הזו.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן