כמה יעלה לרכוש שעון נוכחות לעסק?

שעון נוכחות

אם אתם מנהלים עסק עם עובדים, כמובן תרצו לדעת שהם באמת פעילים ומגיעים לעבודה בזמן. לא פעם, יהיה זה הגיוני מאד פשוט לרכוש שעון נוכחות עבור העסק שלכם. בחלק ניכר ממקומות העבודה, התשלום הרי הוא לפי שעה – ולכן טבעי שהעובדים יציינו בפני השעון מה הייתה מידת הנוכחות שלהם. אפילו במקומות עבודה שלא משלמים לפי שעה אלא לפי יום – צריך לוודא שהעובדים אכן הגיעו ליום עבודה מלא, ולכן נדרשים שעוני הנוכחות. כמובן שזה מוביל אתכם לשאלה, כמה בכלל עולים שעוני הנוכחות? הנה כמה פרמטרים שיכולים להשפיע לא מעט על המחיר שלהם:

שעון נוכחות

השפעות שונות על המחיר של השעון

  • כיצד מדווחים על נוכחות? – באופן כללי, שעון נוכחות יהיה זול יותר, ככל שיש פחות דרכים להזדהות מולו, ויותר יקר אם הוא נותן יותר אפשרויות. אם יש שעון שאפשר להזדהות רק באמצעות טביעת אצבע, או רק בעזרת כרטיס נוכחות, או רק באמצעות שבב או רק בעזרת סיסמה – ברור שהוא יהיה זול יותר. לעומת זאת, שעון שישלב שתיים מהטכניקות יהיה יקר יותר, ואם זה שעון שיכול שלב את כל השיטות להזדהות – המחיר שלו יעלה. כמובן שזה הגיוני – כי אתם מקבלים סל של יותר אפשרויות.
  • חיווי – המחיר של כל שעון נוכחות יכול להשתנות בהתאם לחיוויים שהוא מספק לכם. אם מדובר על חיווי בסיסי מאד באמצעות משפטים שמוצגים על הצג – המחיר של השעון יהיה זול יותר. אם מדובר כבר על מסך LCD צבעוני והחיווי ברור יותר והשליטה היא פשוטה יותר – כמובן שגם המחיר יעלה. השעונים היקרים יותר, הם כמובן אלו שגם נותנים חיווי קולי – וכך העובד יודע האם הדיווח שלו נקלט, האם עליו לחזור שנית על החתמת הנוכחות, וכיו"ב.

 

מהו טווח המחירים המקובל לשעוני הנוכחות?

מדובר על טווח שהוא רחב יחסית, משום שיש לא מעט פרמטרים שישפיעו על האיכות ועל השימוש בשעון. באופן כללי, שעון נוכחות יעלה לרוב בין 700 ל2,500 ש"ח – כמובן שכדאי לשים לב שיש גם טווח רחב מאד באמצע, ואפשר ששם תמצאו את שעון הנוכחות הרצוי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן