כמה יעלו משלוחי פרחים בהפתעה למישהו יקר לנו לעבודה או הביתה?

משלוחי פרחים הם דרך מיוחדת להביע מחשבה על אדם קרוב

פרחים הם דרכו של הטבע לייפות את העולם ולהפוך אותו למקום צבעוני יותר. גם בעולם בני האדם זר פרחים ססגוני, שזירת פרחים באירועים או אפילו פרח בודד, גורמים להרגשה יותר טובה, בשל יופיים והריח המשכר של רבים מהם. לכן, לא בכדי הפך המנהג של משלוח פרחים לאדם יקר, לעבודה או לבית, ביום חג, אירועי מיוחד או סתם לצורך הענקת תשומת לב, למנהג נפוץ בכל העולם. הפתעת אדם קרוב בזר פרחים מרשים מעידה על מחשבה מוקדמת עליו, על בחירת הזר המתאים עבורו ועל הרצון לגרום לו לחיוך באמצע יום עבודה מפרך. חברות רבות מציעות שירותי משלוחי פרחים למקומות עבודה או לבתים פרטיים. רבות מהן גם מאפשרות לצרף לזר פתק בכתב יד עם הקדשה אישית שלכם לאדם שיקבל את הפרחים.
על מחירי הזרים השונים ועל הגורמים המשפיעים על המחיר
• מחירי פרחים במשלוח – מחיר משלוח פרחים נע בין 50 שקלים למאות בודדות של שקלים. המחיר מושפע מגורמים רבים ועל כן, טווח המחירים רחב ביותר. בנוסף, מחברה לחברה משתנה המחיר באופן דרמטי, משום שלא קיים פיקוח כלשהו, ולכן מומלץ לערוך סקר שוק קצר בין החברות השונות במידה ומעוניינים בזר שמחירו גבוה יחסית.
• מה משפיע על ההבדלים במחירים? ההבדלים במחירי פרחים במשלוח נובעים משיקולים רבים. המרחק שלאורכו צריכים להיות משונעים הפרחים הוא פקטור מרכזי בקביעת מחיר המשלוח. בנוסף, איכות הפרחים, כמותם בזר, שכיחותם בטבע ועלות הגידול שלהם, הם גורמים המגולמים באופן ישיר במחיר הזר שתרצו לשלוח.
• במה שווה להשקיע כאשר מדובר במשלוח פרחים? כאשר מדובר במשלוח פרחים לאדם יקר, מומלץ לבחור בפרחים מסוג או בצבע שמסמל משהו עבורו ועבורכם. זרים יפים קיימים בשפע, אך זרים שנבחרים בהתאם לאופי הספציפי של יקיריכם מרגשים ויפים כפליים. בנוסף, מומלץ להשקיע זמן בבחירת חנות משלוחים בסמוך למקום המשלוח, שכן עלות המשלוח מושפעת ישירות מן המרחק שלו.

משלוחי פרחים

 

 

 

חשוב לבחור בזר שהוא מצד אחד מרשים ויתאים לאדם היקר ומצד שני שמחירו יצדיק את הבחירה בו על פני מתנה אחרת

משלוח פרחים הוא מתנה מקסימה שתמיד כיף לקבל. בין אם מחברה טובה, ממכר ותיק או מבן הזוג, פרחים שמגיעים הישר לביתכם או למקום העבודה משפרים בן רגע את היום וגורמים לכם להרגיש נאהבים ועטופים בחום. בתור מעניקי הפרחים, מומלץ שתבחרו בחנות פרחים שמספקת שירותי משלוחים במחירים סבירים לכיס שלכם ושתעניק שירות לבבי, שכן הדבר מתבטא ישירות במראה הזר ובמה שהוא משדר. זכרו- משלוחי פרחים יכולים להיות עניין לא זול בכלל וודאו שאתם בוחרים בחנות שתיתן תמורה טובה למחיר שאתם משלמים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן