כמה עולה איפור קבוע מקצועי ?

  • איפור קבוע הינו תהליך של החדרת פיגמנטים מיוחדים לתוך שכבת העור העליונה. הם צובעים את האזור המיועד בפנים ויצרים שכבת צבע אחידה העמידה עד 3 שנים.
    שיטה זאת מתאימה לכל מי  שאיננה מעוניינת להתאפר על בסיס יומי קבוע. השיטה בטוחה לשימוש מאחר והחומרים המוחדרים הינם טבעיים, והמכשור בו נעשה השימוש בטוח ותקני.ההזרקה נעשית באמצעות מחטים מיוחדות זעירות שאינן פוגעות בכלי דם. הטיפול אינו ארוך מדי ועשוי לחזור מספר פעמים בכל תהליך. השינוי הוא הפיך מאחר ואפשר לחזור על התהליך ולצבוע את המקום בצבע  המקורי. ניתן גם למחוק אותו עם לייזר.
    במקרים שונים יישארו סימנים לאחר מכן ויש לקחת זאת בחשבון.

איפור קבוע נעשה לאזורים שונים בפנים ובגוף. להלן הטיפולים ומחיריהם:

  • איפור קבוע לעיניים – (אייליינר תחתון) מתבצע על ידי מתיחת קו דק מתחת לעפעף התחתון וצביעתו. ניתן גם לצבוע  בין הריסים התחתונים. מחיר: 1200 – 700 שחאיפור קבוע לעיניים – (אייליינר עליון)  מתבצע על ידי מתיחת קו דק מעל לעפעף העליון ניתן לצבוע גם בין הריסים התחתונים. מחיר:  1600 – 1000 שחאיפור קבוע לגבות –  מתבצע על ידי שרטוט קו על עצם הגבה וצביעתו. מומלץ לשרטט קו באמצעות עיפרון איפור כדי לבדוק מראה ראשוני. במקרים רבים, הולכים על מראה קלאסי שמשמעותו קווים שאינם עבים או דקים מדי. מחיר: 1200 – 700 ₪.

    איפור קבוע – נקודות חן – צביעה ועיבוי של נקודות חן קיימות או הוספת אחרות. מחיר: 400 – 300 שח

    איפור קבוע לשפתיים – (ללא מילוי) ביצוע קונטור להדגשת קווים תוחמים של שפה. לרוב עושים זאת בצבע חום. בעת ההתבגרות כאשר נוצרים קמטים סביב השפתיים   ואז הקו התוחם בולט יותר. מחיר: 1600 – 1000 ₪.

    איפור קבוע לשפתיים – (כולל מילוי) מילוי כל השפתיים בצבע שנבחר מתוך קשת צבעים אפשרית. מומלץ לבחור צבעים קלאסיים אלא אם כן הלקוחה מבקשת צבעים מיוחדים שנועדו לצורך אמירה אישית ואפנתית. מחיר:       2500 – 1700 ₪.

    תחזוקת איפור קבוע – 50% – 35 ממחיר המילוי.

איך לבצע?

מומלץ לכל אחת שמבקשת ביצוע איפור קבוע לתכנן היטב את המהלך בגלל שהוא כרוך בתהליכים שנועדו לאורך זמן. יש להתייעץ היטב וכדאי לעשות זאת עם מומחים. יש לבדוק היטב את סוגי הגוונים אותם מבקשים להזריק. רצוי להגיע לקוסמטיקאית שעברה הכשרה בתחום. הכשרות רבות מתבצעות על ידי החברות המספקות את המכשירים והצבעים. קוסמטיקאית שיש עימה כימיה ושהינה סבלנית וקשובה תתאים יותר מאחת שתרצה לכפות דעתה. יש לבדוק כי היא אכן עושה שימוש בפיגמנטים איכותיים ותקניים ולבדוק עבודות קודמות שלה. לקוסמטיקאית חייבת להיות יד עדינה המוכשרת בהזרקת הצבע ובמינון מתאים. רק כך ייווצר איפור קבוע נאה שלא ידהה מיד ויחזיק מעמד לתקופה ארוכה. צריך לקחת בחשבון את אורך התהליך ותופעות הלוואי הקשורות לכל סוג של טיפול.

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן