כמה עולה אמבולנס פרטי?

אמבולנס פרטי

באילו מצבים נפנה לשירות איכותי של אמבולנסים פרטיים?

שירותי אמבולנס פרטיים נדמים לעתים כאילו הם סותרים את כל מה שאנחנו יודעים על השירות שאנחנו מקבלים ממסגרת של אמבולנס. עבור מי שלא בקיא בתחום ולא מתמודד עם סיטואציות רפואיות באופן קבוע, אמבולנס קשור בעיקר למגן דוד אדום ולטיפולים דחופים ומידיים – וזה אכן עיקר העבודה של האמבולנסים של מגן דוד אדום. עם זאת, ישנן מסגרות פרטיות רבות של אמבולנסים בארץ, אליהן נפנה במצבים מגוונים בחיי היום יום שלנו. בתור התחלה, במרבית המקרים מדובר בשירות זול יותר מזה של מד"א, אליו נוכל לפנות כאשר המצב אינו מצב חירום. בנוסף, אם אנחנו זקוקים באופן קבוע לאמבולנס על מנת להתנייד ממקום למקום, אנחנו ללא ספק זקוקים לאמבולנס פרטי.

כמה עולה לנו שירות של אמבולנס פרטי, בהתאם לשירותים השונים של אמבולנס זה?

• כמה זה עולה? אמבולנס פרטי יכול לנוע בטווח דינמי מאוד של מחירים, בהתאם לאורך הנסיעה ולסוג האמבולנס אליו נפנה. באופן כללי, בבדיקה שנעשתה על נסיעה מראשון לציון לבית החולים איכילוב, נמצא שטווח המחירים של אמבולנסים פרטיים נע בין 300 ₪ בנסיעת הלוך ל-420 ₪ בנסיעת הלוך-חזור, לעומת מחיר של 561 ₪ לפינוי באמבולנס של מד"א.
• אבל זה לא הכל – אמבולנסים פרטיים בכל מקרה יעלו לנו פחות ממד"א בשירות חד פעמי, אבל אם השירות נחוץ לנו באופן קבוע הם יכולים לעלות הרבה פחות. ניתן לעשות מנויים לשירותים כמו שח"ל או נט"ן, לשלם מחירים קבועים של מנוי לשנה (בין 70 ל-400 ₪ בהתאם לשירות), ולקבל את כל שירותי האמבולנס שנחוצים לנו באופן קבוע בלחיצת כפתור.

הגמישות שמעניק לנו האמבולנס הפרטי בסיטואציה רפואית לא פשוטה שווה את המחיר שנשלם עליו

אמבולנס פרטי הוא לא פחות מאמצעי הכרחי עבור מי שיש לו מצב רפואי שמצריך תנועה באמבולנס, ושלא רוצה לוותר על החיים השגרתיים שלו ועל הניידות שלו. בהתחשב בהכרחיות של האמבולנס, ובמחיר הנמוך שבהחלט ניתן לשלם עליו – שווה למצוא את השירות האיכותי בתחום האמבולנסים הפרטיים עבורכם.

אמבולנס פרטי

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן