כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל לחובבי ספורט אתגרי?

ספורט אתגרי

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל לחובבי ספורט אתגרי? ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בבחינת חובה עבור כל מי שנוסע לחו"ל, שכן, למרות שאנחנו תמיד מנסים להיות אופטימיים ולחשוב חיובי, אף פעם אי אפשר לדעת באמת מה יקרה. אז איך עושים ביטוח נסיעות לחו"ל, האם זה משנה אם אתם חובבי אקסטרים וכמה בכלל זה עולה?

ביטוח נסיעות לחו"ל – זה פה ממש ממול

כשאתם טסים לחו"ל, חשוב מאוד שתהיו מבוטחים. כאן בארץ רוב התושבים משלמים לקופת החולים שאליה הם שייכים, ולכן הם זכאים לקבל הרבה מאוד שירותים רפואיים. בחו"ל, לעומת זאת, אין שום ביטוח רפואי אוטומטי כי אתם לא תושבים, ולכן חשוב מאוד שיהיה לכם ביטוח מטעמה של חברה ישראלית. אמנם, תמיד אפשר להגיד "לי זה לא יקרה", "זאת טיסה קצרה" ועוד אמירות שפר כאלה, אבל אם תגידו זאת ובכל זאת יגיע רגע שתצטרכו שירותים רפואיים – סביר להניח שמאוד תצטערו. זה נכון באופן כללי לגבי טיסות לחו"ל, וזה נכון אפילו עוד יותר, אם אתם מתכוונים לשלב בחופשה שלכם ספורט אתגרי.

חופשה מאתגרת במיוחד

ספורט אתגרי, על פי הגדרתו, הוא כל ספורט שיש בו סיכון גבוה, לרבות סנפלינג, טיפוס הרים, רפטינג, סקי מים, נסיעת שטח, צלילה, צניחה חופשית, באנג'י ועוד. הוא שונה מספורט רגיל, וזאת לא רק בגלל שרמת האדרנלין בגוף היא הרבה יותר גבוהה כשמבצעים אותו, אלא בעיקר משום שהוא מסכן אתכם הרבה יותר מספורט רגיל. לכן, כשעושים ביטוח נסיעות לחו"ל ויודעים שמתכוונים לבצע ספורט אתגרי במהלך החופשה, חשוב מאוד ליידע את נציג חברת הביטוח, ולעדכן את הפוליסה בהתאם לסוג החופשה.

פוליסה מותאמת אישית

מחירה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שכוללת גם הפעלה של פוליסת הביטוח במקרים של נזק שנגרם כתוצאה מביצוע ספורט אתגרי, יהיה גבוה יותר ממחירה של פוליסה שאינה כוללת הרחבה כזאת. זאת מכיוון שספורט אתגרי הוא לא פעילות שהרבה אנשים עושים, ולכן לא כולם צריכים לשלם על הרחבה כזאת. לכן, מי שמעוניין לבטח את עצמו גם למקרה של נזק שייגרם, חלילה, במהלך ביצוע ספורט אתגרי, יצטרך לשלם קצת יותר מאחרים. למרות זאת – אין בכלל ספק שזה שווה, בגלל הסיכון הגבוה שיש בביצוע ספורט שכזה, וחשוב שיהיה מי שיספק לכם סיוע כספי כדי שלא תצטרכו לשלם ביוקר על הטיפול וההשלכות הנלוות.

אז כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבה לספורט אתגרי?

מחירה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה, כמובן, מחברה לחברה, כשגם הפוליסה עצמה יכולה להיות שונה. לכן, חשוב מאוד לבדוק מול נציג חברת הביטוח מה מקבלים תמורת התשלום, ולחתום על חוזה רק לאחר שרואים שהפוליסה מכסה את כל מה שאתם צריכים.

  • המחיר הממוצע של ביטוח נסיעות לחו"ל בכל הביטוח נסיעות ספורט אתגריאפשרויות שעומדות לפנינו היום, לרבות הפוליסות של חברות הביטוח, של חברות כרטיסי האשראי ושל קופות החולים: 2 דולר ליום.
  • הרחבת הפוליסה לכיסוי שנגרם כתוצאה מפעילות ספורט אתגרי: 0.10 $ – 1.00 $ ליום.

כמובן שיש הרחבות נוספות שכדאי לקחת בחשבון כאשר נוסעים לחופשה שכוללת ספורט אתגרי, כמו למשל איתור וחילוץ, ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם נציג חברת הביטוח ולרכוש רק פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שתתאים במדויק לצרכים שלכם. טיסה נעימה והרבה בריאות!

מאמר בחסות אתר פיכארד –  www.pcard.co.il

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן