כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

טיסה לברצלונה

אם אתם עומדים לטוס בקרוב לחו"ל, עליכם להתייחס תמיד לשאלת הביטוח. קודם כל חשוב להבין שביטוח נסיעות לחו"ל הוא לא משהו שכדאי להמר עליו. אל תדחו ביטוח נסיעותאת זה לרגע האחרון וחס וחלילה אל תוותרו עליו. אל תשכחו שהביטוח הפרטי שלכם והביטוח של קופות החולים לא תקפים כשאתם בחו"ל. לכן, אתם עלולים להיקלע להוצאות של אלפי שקלים – וזה עוד רק במצב שבו נפצעתם קל, בהנחה שאתם נמצאים במדינה מערבית עם רמת שירותים טובים בעולם הרפואה. לכן, ברור שאתם תמיד תבטחו את עצמכם. אולם מכאן כמובן אתם שואלים את עצמכם כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל. כדי להבין כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל, יש להתייחס כמובן לכמה פרמטרים שונים, שיאפשרו לכם להבין מה משפיע על המחיר של הביטוח.

הסעיפים שמופיעים ומשפיעים

  • גיל המבוטחים – באופן בסיסי, גיל המבוטחים יכול להשפיע מאד על המחיר. כמובן שמבוטחים שהם בני נוער, צעירים וכן מבוגרים עד גיל 60, כל עוד מצבם הבריאותי רגיל ואין להם מחלה מיוחדת – יוכלו לקבל פוליסה בסיסית ולהסתפק בה. לעומת זאת, ביטוח של ילדים ותינוקות מצד אחד, אך גם ביטוח לבני גיל הזהב – מראש יכול להיות תמורת מחיר נוסף, שכן אלו הן אוכלוסיות רגישות יותר.
  • היעד – מה שמשפיע מאד על השאלה כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל זהו היעד שלכם. אם אתם טסים ליעדים במערב אירופה או ארה"ב – מאחר שאלו מדינות מערביות מפותחות, הרי שאין בהן חשש שתחלו לפתע או תידבקו בחיידק, ואין שם שום אפשרות לכך שהפשע משתולל ברחוב וכיו"ב, ולרוב אלו גם לא יעדים שעושים בהם טראקים. כלומר – הסיכון של חברת הביטוח הוא קטן יחסית, ולכן המחיר הוא בסיסי. לעומת זאת, טיול במדינות עולם שלישי, במזרח הרחוק , באפריקה, או בדרום אמריקה, הוא טיול שיש בו יותר סיכון – ולכן הפוליסה היא תמורת מחיר נוסף.
  • מה מהות הטיול? – במנותק משאלת היעד, השאלה כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל תלויה מה אתם מתכוונים לעשות. כך למשל אולי אתם תטוסו למדינה רגועה כמו אוסטריה – אך תחליטו לעשות בה טראקים שייקרו את מחיר הפוליסה. לעומת זאת טיסה לארץ מלאת מסלולי טראקים כמו ברזיל אולי לא תוסיף למחיר אם תצהירו שאתם צפויים רק לשהות בערים הגדולות.
  • תוספות מיוחדות – נשים בהיריון צריכות לשלם תוספת מיוחדת שכן הן עלולות להזדקק לטיפול רפואי שנובע מההיריון. כמובן שאנשים עם מחלה כרונית נדרשים לשלם תוספת לביטוח. גם אנשי עסקים שרוצים לבטח תכולה יקרה במיוחד יצטרכו לשלם יותר.

 

וכמה זה עולה בסוף?

המחירים הבסיסיים לביטוח של יום אחד בחו"ל נעים בין ארבעה לשמונה ש"ח לאדם ליום. אם מדובר על תוספות מסיבות שונות, המחיר היומי ינוע לרוב בין 9 ל-20 ש"ח ליום – וגם כאן זה תלוי כמובן במגוון פרמטרים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן