כמה עולה ברזנט נגד גשם

מחיר ברזנט נגד גשם

יש הרבה מוצרים שאנו תוהים כמה הם עולים וכל הזמן דוחים את הבירורים וסקר השוק כך שלעולם לא נגיע לתשובה. כשמדובר כיסויים נגד גשם שצריכים לשמור על גינה או חניה יבשה, אנו יכולים לפספס את הרכבת ולסבול מעוד חורף גשום ורטוב. הגיע הזמן לפתור את השאלה כמה עולה ברזנט נגד גשם, ולהתחדש בברזנט חדש בהתאם לתקציב.

ברזנט איכותי לשימוש מיטבי

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה ברזנט, ככל הנראה אתם צריכים אחד ולכן הגיע הזמן להתחיל לצמצם את הבחירה ולבחור את הברזנט הטוב ביותר. לאחר מכן, תוכל ולהתחיל לבצע סקר שוק מעמיק יותר ולרדוף אחר הבחירה המשתלמת ביותר. יש כמה פרמטרים שמשפיעים על מחיר הברזנט כאשר מקובל להתייחס אל טווח מחירים שבין 10-100 שקלים למטר רבוע אחד כאשר יש ברזנטים שיגיעו בתור מוצרים שלמים ולא לפי שטחם.

כמה עולה ברזנט נגד גשם

כמה עולה ברזנט נגד גשם?

  • בחיפוש אחר הברזנט הטוב ביותר יש צורך להתחשב בסוג השטח עליו יש להגן. אם מדובר בכיסוי לרכב, לריהוט גן או לברביקיו, המחירים משתנים לא רק לפי השטח של הברזנט אלא לפי מטרת השימוש. יש ברזנטים שמותאמים באופן ספציפי למוצר מסוים וקנייה שלהם תצטרך להיעשות דרך אותו יצרן. יש ברזנטים שיכולים להיות מותאמים באופן אישי לשטח המבוקש ולכן יעלו יותר, כיוון שיש צורך גם בבדיקה מקדימה, הכנת השטח במידת הצורך, כמו למשל תקיעת מוטות או בסיס לכיסוי וכמובן פרישה שלו במקום.
  • ברזנט נגד גשם משתנה מאוד במחירו, דבר שנגזר מהאיכויות השונות. יש ברזנטים עבים מאוד שיהיו עמידים לאורך זמן בעוד הברזנטים הזולים שלא עוברים את רף 30 או 40 השקלים למטר רבוע יהיו יותר עדינים ולעתים גם פחות אסתטיים. יש בד יוטה, ברזנט PU, ברזנט עשוי מסיבי PVC וברזנט מכותנה מלאה מה שהופך את הפרמטרים השונים כגון מגע, עיצוב, מרקם ויכולת קיפול לאלו שקובעים את המחיר.

שטח רב יותר יניב מחירים משתלמים יותר

ככל שתצטרכו יותר ברזנט, כך המחיר למטר יהיה משתלם יותר. אמנם המחיר יהיה יקר יותר אך ככל שתרכשו שטח רב יש לכם סיכוי טוב יותר לקבל הצעה משתלמת יותר מאותה חברה שבוודאי תשמח לספק לכם כמה ברזנט שרק תצטרכו וכמובן שגם השוואה בין כמה חברות יובילו למחירים זולים יותר, אפילו בפערים קטנים במחיר למטר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן