כמה עולה בריכה לחצר?

בריכה לחצר

הפופולריות של בריכות שחיה פרטיות עולה

בעבר, בריכת שחייה בחצר הבית הייתה חלום רחוק ומופרך עבור אנשים רבים. אולם, בשנים האחרונות חלה התפתחות טכנולוגית עצומה בשיטות של הקמת הבריכות הביתיות, שגרמה לכך שהדבר יהפוך לבר השגה מבחינה כלכלית עבור אנשים רבים שחפצו בכך בעבר. בריכה ביתית היא השקעה כדאית, שכן היא לא רק משמשת כגורם הנאה עבור בני הבית, אלא היא גם מעלה את ערכו של הבית ומשפרת את העיצוב שלו.

בריכה לחצר

אז כמה זה עולה?

המחירים של הקמת בריכות שחייה ביתיות, כולל מערכות שאיבה בסיסיות, משתנים מאוד לפי סוג הבריכה:
• בריכה מתועשת – כיום זה נחשב לסוג הפופולרי ביותר של בריכה לחצר, כיוון שהוא משלב בין עמידות גבוהה לבין מחיר נוח יחסית. בריכת שחייה מתועשת עשויה מפאנלי מתכת שמצופים ביריעת PVC. הקמתה לוקחת כשבוע והיא מחזיקה מעמד לאורך זמן. מחירה של בריכה כזו בגודל סטנדרטי נע בין 60,000 ₪ ל-100,000 ₪.
• בריכת פיברגלס – זוהי בריכה מוכנה מראש שעשויה מפיברגלס, אשר מותקנת לתוך בור שנחפר במיוחד. בריכה זו מצריכה אחזקה שוטפת מרובה למניעת נזילות ושבירות. עם זאת, בתור בריכה לחצר היא מספקת מראה נראה מאוד, נוחות רבה, התקנה קלה והיא עושה את העבודה. בריכת פיברגלס תעלה בין 40,000 ל-60,000 ₪ בגודל סטנדרטי.
• בריכה יצוקה מבטון – זוהי הבריכה הקלאסית שכולנו מכירים ממלונות ומבתי יוקרה. בריכות מבטון הן עמידות מאוד והן גם בעלות המראה הנאה ביותר. עם זאת, מדובר בבריכות שהתקנתן אורכת לפחות חודש וחצי והן יקרות להקמה ולתחזוקה. עלותה של בריכת בטון בגודל רגיל תתחיל מ-110,000 ₪ והשמים הם הגבול.
• בריכת עמודים – זוהי בריכה פשוטה שניתן לקנות בחנויות ספורט, היא בנויה מיריעות PVC ועמודי פלסטיק שמחזיקים אותה. היא תתאים יותר עבור ילדים. עלותה היא בין 1000 ₪ ל-7,000 ₪.

אל תשכחו את עלות התחזוקה

עלותה של בריכה לחצר לא נקבעת רק לפי ההתקנה והמכשור הבסיסי, אלא גם לפי התחזוקה. החלפת המים, ניקוי הבריכה וטיפול במערכות השאיבה וכדומה יעלו לכם כמה אלפי שקלים בשנה ויש להתחשב בכך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן