כמה עולה בריכת פיברגלס?

בריכת-פיברגלס

חושבים להתקין בריכת פיברגלס בחצר? כדאי שתכירו את הפרמטרים השונים המשפיעים על המחיר וכך תוכלו לקבל החלטה מושכלת!

בריכת פיברגלס היא פתרון אידיאלי עבור בעלי בתים פרטיים. עלות בריכה מסוג זה נמוכה יחסית, וניתן להפעיל אותה זמן קצר לאחר ההתקנה וללא צורך בפעולות תחזוקה מסובכות. הבריכה עמידה לאורך שנים והיא אידיאלית עבור צרכי משפחות עם ילדים או אפילו תינוקות (בהתאם לעומק הבריכה כמובן). הבריכה כוללת ציפוי אקרילי והיא לא נבנית באתר הלקוח אלא מסופקת מתוך פס ייצור. את הבריכה מתקינים באתר כאשר היא מוכנה ומגיעה כיחידה שלמה.

בריכות פיברגלס מבוססות על שימוש במכשור טכנולוגי וציוד מתקדם. כל בריכה עוברת תהליך מוקפד של בקרת איכות במפעל עצמו. השכבה העליונה של הבריכה מצופה בשכבת ציפוי סניטרי מיוחד המקנה חוסן וחוזק. בנוסף, יש מגוון אדיר של צורות מתוכו ניתן לבחור.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולה בריכת פיברגלס:

  1. בריכת פיברגלסמידות – בתחום הבריכות יש למידות משמעות גדולה. בריכה במידות קטנות יכולה להיות זולה במאות אחוזים מבריכה במידות גדולות. נהוג למדוד בעיקר את העומק, האורך והרוחב של הבריכה. אפשר להתרשם מקטלוג בריכות ולשאוב השראה ממידות מסוימות לפני שמבצעים הזמנה.
  2. צורה – כאן ההבדל העיקרי הוא בין בריכות רגילות בצורה עגולה או מרובעת, לבין בריכה המעוצבת בצורה אליפסית או מיוחדת אחרת. עיצוב של הבריכות בצורה מסוימת מחייב תוספת תשלום. יש דגמים רבים של בריכות ולכן כדאי להתאים בין העיצוב לבין המראה הכללי בחצר או בגינה.
  3. תוספות – המחיר הנקוב עבור בריכות פיברגלס הוא לאספקה בשער המפעל ואינו כולל אביזרים והובלה. הבריכה מגיעה למעשה כאמבט ללא אביזרים או אמצעי התקנה. הובלה מתומחרת בנפרד ולפי המרחק בין המפעל לבית הלקוח. מבחינת אביזרים, יש פריטי קצה כגון נקז תחתון, מפזרי מים מסוננים וסקימר שעלותם המשוערת עומדת על בערך 1,700 ש"ח. תוספת אחרת נגבית עבור חיזוק להתקנה עילית על פני הקרקע.

טווח מחירים          

בריכת פיברגלס באורך של 800 ס"מ, רוחב של 330 ס"מ ועומק של 135 ס"מ תעלה 35,000-40,000 ש"ח. חיזוק להתקנה עילית בבריכה כזו יעלה 12,000-15,000 ש"ח והמחירים כוללים מע"מ. לעומת זאת, בריכה עם עומק של 100 ס"מ בלבד, אורך של 360 ס"מ ורוחב של 240 ס"מ תעלה 17,000-20,000 ש"ח.

בריכת פיברגלס מצריכה תקציב אחזקה נמוך והיא מתאימה להתקנה בכל סוג של קרקע. בריכה בדגם אליפסי ובמימדים של עומק 60 ס"מ, אורך 310 ס"מ ורוחב של 200 ס"מ תעלה 15,000-25,000 ש"ח. מחירים אלו אינם כוללים כאמור את ההובלה של המוצר, את ההתקנה ואת התוספות. יחד עם זאת, קיימת גם בריכה בדגם אובלי ובמידות אורך של 470 ס"מ, רוחב 200 ס"מ ועומק של 110 ס"מ שעלותה 12,000-15,000 ש"ח.

 

עזר לעריכה: טל פיברגלס

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן