כמה עולה גנרטור חשמלי?

גנרטור חשמלי

גנרטור חשמלילפני שנעסוק בשאלת המחיר של גנרטור חשמלי, אפשר שאתם בעצם שואלים את עצמכם – למה צריך גנרטור חשמלי? הרי כולנו משמשים ממילא בתשתית של חברת החשמל. התשובה לשאלה למה צריך גנרטור היא פשוטה מאד. לא תמיד יש לכם אפשרות ליהנות מהתשתית של חברת החשמל. אם אתם מקיימים למשל אירוע בחוץ, גדול או קטן – אתם חייבים גנרטור חשמלי שילווה אתכם. כמו כן בחלק מהמקומות, הגנרטור החשמלי משמש כגיבוי חשוב מאד, במידה ויש הפסקת חשמל ויש צורך במערכות שימשיכו לפעול (כמו למשל, מכונות החייאה). אם כך, אפשר להתפנות כעת לשאלה החשובה – כמה עולה גנרטור ?

כל מה שמשפיע על מחיר הגנרטור

  • וואט – בבואנו לבחור בגנרטור חשמלי, יש לבחון את מידת הוואט שהוא מייצר. ככל שמידת הוואט של הגנרטור היא גבוה היותר, כך סימן שהעומס שבו הגנרטור יכול לעמוד הוא גבוה יותר, ואפשר לחבר אליו יותר מכשירים. קחו בחשבון שאם מחברים לגנרטור יותר מידי מכשירים, הוא פשוט ישבות, ולכן חשוב וקריטי לעמוד בדרישה של הגנרטור. ככל שהוואט גבוה יותר והעומס שבו הגנרטור עומד גבוה יותר – כך כמובן שהמחיר גם עולה.
  • מנגנון השתקה – מה קורה כשאתם מפעילים גנרטור חשמלי, ואז מיד מתחיל רעש הטרטור העצום? אפשר שזה יפריע לכל מי שנמצא בסביבה. לכן, אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה גנרטור חשמלי, כדאי לזכור שמנגנון השתקה יכול להיות יעיל מאד במקרים הללו – והוא כמובן מעלה את המחיר.
  • ניידות ונוחות – האם מדובר על גנרטור נייד שקל לקחת ממקום למקום? האם קל להפעיל את הגנרטור? האם המערכת שלו פשוטה? לרוב, עבור הנדסת אנוש טובה יותר ואיכותית יותר – המחיר גם יעלה בהתאם.

מה המחיר הסופי של הגנרטור?

אז כמה עולה גנרטור חשמלי? זה מאד תלוי. הגנרטורים בהספקים נמוכים של פחות מ 3,000 וואט יעלו בממוצע 2,000 ש"ח. לעומת זאת גנרטורים בהספק של 5000 וואט, יכולים גם להגיע למחיר של 9,000 ש"ח, כולל מנגנון השתקה וביטוח על הגנרטור.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן