כמה עולה גריל גז לחצר הבית?

גריל גז הינו גריל המחובר למערכת גז מרכזית או לבלון גז והוא מגיע להספקים גבוהים. בעזרת גריל גז למכירה ניתן לחסוך זמן יקר על צליית בשר ולהפוך את החצר לחלק בלתי נפרד מהמטבח. יחד עם זאת, בשנים האחרונות יש הרבה דגמים חדשים של גרילים ולא תמיד קל לזהות את ההבדלים בין האפשרויות.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שיקבעו כמה יעלה גריל גז לחצר הבית:גריל גז

א. יצרן – בתחום הגרילים והמעשנות יש משמעות גדולה ליצרן. ככל שהיצרן גדול ומוכר יותר כך הוא נחשב יותר אמין, מה גם שקל להשיג עבור המוצרים שלו חלקי חילוף ותקופת אחריות ארוכה. זו הסיבה בגללה פערי מחירים בין יצרנים של גריל גז למכירה עם מפרט טכני זהה עשויים להגיע לעשרות אחוזים.

ב. עוצמה – גריל גז למכירה נמדד לפי העוצמה וביחידות BTU. עוצמת הגריל משפיעה על מהירות הבישול ופיזור החום. השוואה בין מוצרים לפי מידות BTU יכולה לסייע בהתאמת הגריל לצרכים הספציפיים של הלקוח.

ג. מספר מבערים – נתון שקל יותר לבדוק כדי לדעת כמה עולה גריל גז לחצר הבית הוא מספר המבערים. ההבדלים העיקריים הם בין גריל עם 3 מבערים, 2 מבערים או מבער אחד בלבד.

ד. מספר משטחי צלייה – גם מספר משטחי הצלייה הוא פרמטר שקובע את מחיר המוצר. ברוב הגרילים שמיועדים לשימוש ביתי סטנדרטי יש משטח צלייה אחד, אך קיימים גם דגמים עם 2 או 3 משטחי צלייה.

ה. מידות שטח הצלייה – חשוב גם לדעת מה המידות של כל משטח צלייה. ככל שהמשטח גדול יותר כך ניתן לצלות עליו יותר בשר, אך בבתים פרטיים ניתן להסתפק במידות סטנדרטיות כדי לחסוך בהוצאות.

טווח מחירים

גריל גז למכירה בעוצמה של 27 אלף BTU ועם 2 מבערים יעלה 600-900 ש"ח, לעומת גריל גדול יותר אבל עם עוצמה של 13 אלף BTU ומבער אחד שיעלה 800-1,300 ש"ח.

רוצים לדעת עוד? כנסו לאתר co.il.גרילגז. www

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן