כמה עולה דוד שמש סולארי?

דוד שמש סולארי

אם אתם רוצים דוד שמש שיאפשר לכם להתקלח במים חמים באמת כל אימת שהשמש זורחת, דוד שמש סולארי הוא התשובה המושלמת עבורכם. רק כדי לסבר את האוזן – דוד השמש עובד על אנרגיה סולארית – אנרגיה שמגיעה ממשאב טבע גדול  במיוחד – השמש עצמה.

הדוד מחובר לקולטי שמש – מתקנים שחורים שקולטים את חום השמש, ומעבירים את החום אל המים שנמצאים בתוכם. מהקולטים המים עוברים אל הדוד עצמו, ודרכו, באמצעות צינורות מיוחדים – אל הברזים שלנו. זה, פחות או יותר, אופן הפעולה של דוד השמש, שמאפשר לנו ליהנות ממים חמים באמת – כשהוא עובד באופן תקין – והכל ללא תשלום. בדוד השמש מותקן גם גוף חימום הפועל על חשמל, ובימים בהם השמש מסתתרת מאחורי העננים – אפשר ללחוץ על מתג שמדליק את גוף החימום (בוילר, בלעז), וליהנות ממים חמים. אמנם, כשמדליקים את הבוילר משלמים לחברת החשמל, אבל אין ספק שזה עדיף מאשר להתקלח במים קרים…

מה צריך לדעת על דוד שמש?

נניח שאתם גרים בחיפה – עיר בישראל שבה הטמפרטורות ממוצעות ובהחלט מייצגות את מה שקורה בחלק גדול של היישובים במדינה. אם יש כבר דוד שמש על הגג – מצוין. אתם רק צריכים לוודא שהוא עובד בצורה תקינה, כדי שתוכלו להתקלח בשמחה וברינה. אם אתם עוברים לבית חדש ועוד לא מותקן דוד שמש על הגג, או אם אתם עוברים לבית שדוד השמש שלו מקולקל, אתם צריכים להתקשר ולהזמין חברה שמתמחה בשיווק ובהתקנה של דודי שמש בחיפה, ולבחור את הדוד שמתאים לצורכיכם.

איך בוחרים דוד שמש סולארי?

  • לפי הגודל – דודי שמש מגיעים במספר גדלים, וחשוב מאוד לבחור את הגודל שיתאים. יש לקחת בחשבון את מספר הנפשות בבית ואת השאלה כמה זמן בממוצע מתקלח כל אחד, ולבחור דוד שיאפשר לכולם להתקלח במים חמים, ולא רק לאדם אחד.

 

  • לפי האיכות – אם אתם רוצים שדוד השמש ישמש אתכם במשך שנים, חשוב מאוד שתרכשו רק דוד שיש לו תו תקן של מכון התקנים. דוד כזה הוא דוד שעבר פיקוח ושאמור לעבוד בצורה תקינה ולספק לכם מים חמים בכל יום שמש בשנה.

 

  • לפי האבנית – במים תמיד יש אבנית, אולם יש אזורים בארץ שבהם כמות האבנית במים היא יותר גדולה. באזורים כאלה מומלץ לתושבים לרכוש דודי שמש שמותקנים בהם עזרים למניעת אבדוד שמש סולארינית או לרכוש עזרים כאלה אם יש כבר דוד פעיל, על מנת להפחית את הסיכון לתקלות בעתיד.

 

  • לפי המחיר – כמובן שגם המחיר הוא שיקול חשוב בבחירת דודי שמש בחיפה, בירושלים ובכל מקום אחר, אולם תמיד חשוב לזכור, כי עדיף לשלם קצת יותר, ולקבל יותר. אם תשלמו פחות ותקבלו דוד שיתקלקל כל שני וחמישי – בסופו של דבר תשלמו יותר.

אז כמה עולה דוד שמש סולארי?

טווחי המחירים של דודי שמש סולאריים עם קולטים הם:

  • דוד בנפח של 80 ליטר: 1300 – 2300 ₪
  • דוד בנפח של 150/120 ליטר: 1500 – 2600 ₪
  • דוד בנפח של 200 ליטר: 2100 – 3100 ₪

ודאו שאתם רוכשים דוודים מתוצרת חברה מוכרת שמגיעים אליכם עם אחריות מלאה ומותקנים על ידי מתקינים מורשים בלבד. מקלחת נעימה ובהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן