כמה עולה דיו למדפסת

הצעת מחיר אטרקטיבית על דיו למדפסת יכולה לחסוך ללקוחות מאות שקלים בשנה. במאמר הבא נביא נתונים מחברת קליק דיו ונסביר מה קובע את מחיר הדיו ונציג את טווח המחירים המקובל בתחום

לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי נדרשים לרכוש אחת לתקופה מסוימת דיו למדפסת. הרכישה של הדיו חיונית עבור הפעלת המדפסת ויש לה גם משמעות מקצועית. בעלי משרדים לא יכולים להרשות לעצמם להישאר בלי דיו, בעוד חברות וארגונים מבצעים רכישה מרוכזת של של דיו למדפסות לייזר, ראשי דיו למדפסות, טונר ומוצרים נוספים. יחד עם זאת, עלות הדיו אינה קבועה והיא מושפעת ממספר גורמים.כמה עולה דיו למדפסת

כדאי להחליט כבר בשלב מוקדם היכן וכיצד לרכוש את הדיו. חברת פרי דיו למדפסת לדוגמא מציעה משלוחים עד בית הלקוח או העסק. השירות של חברת פרי דיו למדפסת חוסך בהוצאות והוא כולל גם רכישה של מדפסות, פקסים, סורקים ועוד. מצד שני, יש לקוחות שיעדיפו להגיע בעצמם לחנות ולראות את ההבדלים בין המוצרים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולה דיו למדפסת:

א. צבע הדיו – הדיו הרגיל מגיע בצבע שחור. אפשר לרכוש גם דיו צבעוני, אדום או כחול וניתן לשלב בין ראשי דיו לפי הצרכים. לקוחות פרטיים נוטים להעדיף את הדיו השחור בגלל שהוא זול יותר. מנגד, בבתי דפוס ובקרב בעלי מלאכה משתמשים בדיו צבעוני כחלק בלתי נפרד מהעבודה השגרתית

ב. סוג המוצר – ההבדל העיקרי בין מחירי דיו למדפסת הוא בין מוצרים תואמים ומקוריים. הפער יכול להגיע לעשרות אחוזים היות ותואם מקורי מומלץ על ידי יצרניות המדפסות, בעוד מוצרים תואמים נחשבים פתרון ביניים שעלול ליצור נזקים בלתי הפיכים.

ג. יצרן – במידה ובוחרים לרכוש דיו מקורי ולא תואם, הסוגיה של היצרן נכנסת למערכת השיקולים. יש יצרנים המוכרים דיו במחירים נמוכים על מנת לשמור על קהל הלקוחות, לעומת יצרנים שאינם מתפשרים על העלות. כדאי לברר על אופי ההתאמה של כל סוג דיו למדפסת ולהתייעץ עם אנשי מקצוע.

טווח מחירים

בטווח מחירים של עד 50 ש"ח ניתן לרכוש ראשי דיו שחורים ותואמים שאינם מיוצרים על ידי החברות הגדולות. לעומת זאת, טווח מחירים של 50-100 ש"ח נחשב הנפוץ ביותר היות והוא מכיל גם ראשי דיו בצבע שחור, צבעוני, אדום וכחול. בטווח מחירים זה נמצאים רוב ראשי הדיו המיוצרים על ידי חברות גדולות ומוכרות. בנוסף, במחיר של עד 100 ש"ח ניתן לרכוש ראשי דיו מקוריים.

טווח המחירים הגבוה ביותר של 100 ש"ח ומעלה כולל ראשי דיו מקוריים בלבד. אלו ראשי דיו הנבחרים בדרך כלל על ידי לקוחות שאינם מתפשרים על איכות ההדפסה. ראשי דיו אלו מיוצרים על ידי חברות כגון HP, סמסונג, זירוקס ועוד. הם מגיעים בכל ספקטרום הצבעים ומתאימים לרוב המדפסות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן