כמה עולה דיל לאמסטרדם?

הזמינו דיל לאמסטרדם ותיהנו מכל הדברים שהעיר הזו מציעה

אמסטרדם, הבירה ההולנדית רוויית המבנים המיוחדים, הסמטאות היפהפיות והחלונות המרתקים, היא אחד מהיעדים המועדפים על ישראלים בכלל ועל ישראלים צעירים בפרט. כאן תוכלו למצוא את כל המידע שאתם צריכים על דיל לאמסטרדם, כולל מחירים, מועדי נסיעה עדיפים והמלצות על אטרקציות ואתרים חשובים.

אז כמה עולה טיסה לאמסטרדם?

מחיר טיסה לאמסטרדם ללא דיל, יכול לנוע בין 320 דולר בעונת החורף ל-500 דולר ומעלה בעונות האביב והקיץ – מחיר לא זול בכל קנה מידה. לעומת זאת, דיל לאמסטרדם לשני מבוגרים בעונת החורף, הכולל לינה וארוחת בוקר בבית מלון של 4 כוכבים למשך 3 לילות, יעלה כ-1000 דולר לאחד. אמנם, בעונות החמות המחיר יעלה, אבל אין ספק שהמחיר של דיל, שגם חוסך לכם את החיפוש אחר בית מלון בנפרד, הוא הרבה יותר משתלם.

מתי כדאי לטוס לאמסטרדם?

חודשי האביב והקיץ, אפריל – ספטמבר, הם החודשים בהם מומלץ ביותר להגיע אל העיר ההולנדית הקסומה. אמנם, בחודשי החורף המחירים הרבה יותר זולים, אולם המחיר יהיה טמפרטורות מאוד נמוכות ומשקעים. אם אתם נמנים עם אוהבי החורף והמראה האירופאי המושלג, אין ספק שעבורכם דיל לאמסטרדם בחורף יהיה פשוט מושלם.

מה רואים באמסטרדם?

רחובותיה הציוריים של אמסטרדם הם אטרקציה בפני עצמה, והרבה מאוד ישראלים חוזרים משם ומספרים שהדבר שהם אהבו ביותר לעשות כששהו באמסטרדם הוא פשוט להסתובב בסמטאות העיר, ללא מטרה מוגדרת. אבל, יש בכל זאת כמה אתרים שכדאי לבקר בהם אם כבר מגיעים:

  • הזמינו דיל לאמסטרדם ותיהנו מכל הדברים שהעיר הזו מציעהבית אנה פרנק – הבית בו הסתתרה אנה פרנק ביחד עם בני משפחתה מפני הנאצים, ואשר בו גם כתבה את היומן המפורסם.
  • מוזיאון התנ"ך – אוסף ייחודי של ספרי תנ"ך, ממצאים ארכיאולוגיים ודגמים מרשימים, המקימים לחיים את אחת התקופות המרתקות ביותר בהיסטוריה.
  • בית הכנסת הגדול – בית כנסת הממוקם במבנה רחב ידיים, ומשרה אווירה של קודש וטוהרה על כל מי שנכנס.
  • כיכר דאם – הכיכר של אמסטרדם, שמציעה לכם מגוון גדול של בתי קפה (גם כאלה שמחפשים הצעירים), מסעדות וחנויות, לצד מיצגי רחוב שקשה להתיק מהם את העיניים.

בנוסף תוכלו, כמובן, לעבור ברחוב החלונות האדומים של העיר – מחזה מרשים גם אם לא מתכוונים להשתמש בשירותיו, לבקר במוזיאון הסקס ולצאת עם חיוך על הפנים, לספוג קצת תרבות במוזיאון ואן גוך ו/או במוזיאון בית רמברנדט, ללמוד על מצולות הים ועל ספינות במוזיאון הימי של הולנד, להתפרקד על הדשא הירוק בוונדלפארק וליהנות מבובות השעווה המרשימות שיחכו לכם אחר כבוד במוזיאון מאדאם טוסו.

לסיכום – דיל לאמסטרדם הוא אחד הדילים המומלצים, בין אם אתם טסים עם כל בני המשפחה, לבד או עם חברים. אז חפשו את הדיל המשתלם לכם ביותר מבחינת התאריכים ורמת האירוח הרצויה, ואין לנו בכלל ספק שזאת תהיה יופי של חוויה. טיול נעים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן