כמה עולה הדגשת תווי פנים?

איפור קבוע

הדגשת תווי פנים הינה טיפול קוסמטי אשר הולך ונהיה נפוץ יותר בשנים האחרונות

בשנים האחרונות, המודעות לטיפולים קוסמטיים קבועים עלה וכך גם השימוש בטיפול הדגשת תווי פנים. הדגשת תווי פנים הינו טיפול המסייע בהבלטת הנתונים הטבעיים של פנינו, והשגת מראה רענן, בריא ומיטבי לאורך כל שעות היום. מחיר טיפול הדגשת תווי פנים תלוי במספר גורמים רבים, אשר כדאי להכיר כאשר אנו שוקלים מעבר טיפול כזה.

אז אילו גורמים משפיעים על מחרי הדגשת תווי פנים?

• אזורי ההדגשה: הדגשת תווי פנים מתבצעת לרוב על השפתיים, הגבות והעיניים. את השפתיים ניתן לעבות ולמלא בצבע אשר ייתן להן מראה חי ובריא לאורך שעות היום, טיפול העוזר במיוחד ככל שמתבגרים ומאבדים את הגוון הטבעי של השפתיים. את העניים ניתן להגדיל או לא להקטין, וכן לשנות במקצת את מבנה העין בכדי שיתאים בצורה טובה יותר למבנה הפנים. את הגבות, אשר חשובות ביותר להבעת רגשות, ניתן לעבות, להדגיש ולעצב בצורה המתאימה ביותר לצורת הפנים הטבעית שלנו. לכל אזור מחיר משלו וכמובן שמחיר הטיפול הכולל משתנה בהתאם לכמות האזורים אותם אנו בוחרים להדגיש.
• היקף העבודה: לרוב, טיפולים ראשוניים עולים יותר מטיפולי תיקון או שחזור הדגשת תווי פנים, זאת משום שהטיפול הראשון מצריך את מירב המאמצים ורוב העבודה מתבצעת בו. כאשר אנו מתקנים או מחדשים טיפולי הדגשת פנים, הם לרוב מתבצעים בצורה מהירה הרבה יותר ודורשים פחות עבודה ומאמץ מצד המטפל.
• מומחיות המטפל: בדומה לטיפולים קוסמטיים רבים, ככל שהמטפל עוסק בתחום זמן רב יותר ובעל שם גדול יותר, כך עולה גם מחיר הטיפול. כמובן שטיפולים אצל בעלי שם בתחום ובעלי ניסיון רב מפיקים תוצאות טובות יותר, ולכן לעיתים קרובות עדיף להשקיע את הסכום הכספי הנוסף בכדי ליהנות מתוצאות מיטביות.
• חבילות טיפול: בדומה לטיפולי לייזר או איפור קבוע, גם טיפולי הדגשת תווי פנים מגיעים לעיתים קרובות בחבילות רכישה, אשר מאפשרים הוזלת עלויות משמעותית. במידה ואנו מעוניינים בביצוע טיפול מקיף, אשר הינו המומלץ ביותר וייתן לנו את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לברר האם החברה או המטפל אצלו אנו מעוניינים לעבור את הטיפולים מציעים חבילות רכישה- ברוב המקרים נגלה כי התשובה היא כן.
• סוג חומרי הגלם: בעוד שברוב המקרים יעשה שימוש בחומר הגלם הבסיסי, הכולל את הפיגמנט המתאים לצבע העור, השפתיים והגבות של המטופלת, ישנם מקרים בהם יעשו שימושים בחומרים ייחודיים. חומרים אלה כוללים חומרים המנטרלים את הגוונים הכחולים והכתומים, ועושים בהם שימוש לרוב בנשים הנוטות לשינוי גוון בעור או בנשים בעלות פיגמנט ג'ינג'י. חומרים אלה עלולים להעלות את מחיר הטיפול.

להדגשת תווי פנים טווח מחירים מאוד ספציפי, אשר רוב הטיפולים נמצאים בתוכו

הדגשת תווי פנים עולה לרוב בין 1,200-1,600 ₪ לאזור, כאשר רוב הטיפולים בשוק נעים בטווח זה, ללא יוצאי דופן רבים.

איפור קבוע

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן