כמה עולה הדפסת לוח שנה

הדפסת לוח שנה

ראשית, נבין כמה בדיוק עולה הדפסה של לוח שנה עבור עסק או עבור כל גורם אחר

הדפסת לוח שנה היא הדפסה איכותית ביותר ומבוקשת ביותר עבור מגוון שימושים בעולם העסקי של ימינו. ברמה הפשוטה ביותר, לוח השנה הוא כלי שימושי שמאפשר לנו לנהל סוג של יומן או לכל הפחות מעקב אחר תאריכים ואירועים משמעותיים בהם.

בכל מקרה, נפתח בתוכן החשוב שלשמו אתם קוראים את המאמר הזה, ונבין מהו טווח המחירים הרלוונטי והעקרוני עבור אפשרויות שונות של לוחות שנה מודפסים. לוחות שנה דקורטיביים בדוגמה איכותית שנקבעת מראש ונבחרת מקטלוג יכולה לנוע בין 6.5 ל-8.5 ₪ פר לוח בדגמים הפשוטים יותר, ובין 9 ל-12 ₪ בדגמים האיכותיים ביותר. על מה שמבדיל בין המחירים השונים נסביר בהמשך. מעבר לכך, ישנה גם אפשרות של לוח שנה משולב כרטיס ביקור, אותו שולחים ללקוחות והוא מהווה למעשה כלי שיווקי.

מוצר שכזה עולה בין 1.8 ₪ ל-2.5 ₪ בצורתו הפשוטה ביותר כשהוא משולב מגנט, ובין 2.5 ל-3 ₪ כאשר גם רוצים להתאים לו קרטון אחורי מוצמד בכדי להעניק לו יציבות. כעת, נבין בדיוק מה משפיע על הטווחים במחירים הללו.

מה משפיע על המחירים של הדפסת לוחות שנה, ומהן האפשרויות השונות בתחום זה?

  • מהן האפשרויות בתחום? בכל מה שנוגע להדפסת לוח שנה, נגענו בקצרה באפשרויות השונות של לוחות שנה שונים, וכעת נכנס לעובי הקורה ונבין מעט יותר לעומק את האפשרויות הללו. האפשרות הבסיסית ביותר של הדפסת לוחות שנה היא אפשרות של בחירת אחד מקטלוג, ובין אם הוספה של דבר אליו או ללא כל תוספת. הדוגמאות הללו יכולות להיות דוגמאות אומנותיות ומתקדמות עם איכות דקורציה ברמה הגבוהה ביותר, ובאותה המידה הן יכולות להיות גם בסיסיות, וכך כמובן שגם זולות יותר. מעבר לכך, לוח השנה, כפי שהסברנו, יכול להיות גם כלי שיווקי לכל דבר ועניין. את לוח השנה ניתן לשלב עם כרטיס ביקור של ממש, וכאשר מוסיפים לו מגנט אחורי, הרי שמדובר בלוח שנה נוח אותו ניתן לתלות על מקרר או כספת, לדוגמה, וכך הלקוחות שלהם אתם מחלקים את לוח השנה מקבלים כל עת תזכורת לשירות האיכותי שלכם.
  • מה משפיע על המחירים? באופן כללי, הפרמטר המשמעותי ביותר שמשפיע על המחירים של הדפסת לוח שנה, פר כל אחד, הוא כמות לוחות השנה שמדפיסים. ככל שמדפיסים יותר לוחות שנה דרך השירות האיכותי של בית הדפוס אליו תפנו עבור משימה זו, כך המחיר של כל לוח שנה לגופו יורד באופן די משמעותי. המקטעים שאיתם עובדים בדרך כלל בהקשר זה הם של כמה מאות – המחיר הבסיסי והגבוה ביותר פר לוח שנה ניתן להדפסות קטנות של בין 200 ל-500 לוחות שנה, מחיר נמוך יותר ניתן להדפסות בינוניות של בין 500 ל-1,000 לוחות שנה, ואילו מעל 1,000 לוחות המחיר אליו מגיעים הוא המחיר הנמוך ביותר שאותו יכול בית הדפוס להציע. מעבר לכך, כמובן שיש חשיבות גם לסוג לוח השנה שבו אתם בוחרים, בבחירה מקטלוג מוכן, בהתאם למחיר של כל דוגמה על לוח השנה.

הדפסת לוח שנה

לוח שנה יכול להיות כלי שיווקי איכותי ביותר, אם רק משתמשים בו ומדפיסים אותו בצורה הנכונה

הדפסת לוח שנה היא הרבה יותר מהדפסה בסיסית של כלי שמשמש לזכירת התאריך. מדובר, לכל דבר ועניין, בכלי שיווקי איכותי ברמה הגבוהה ביותר, ועבורו אתם צריכים בית דפוס שמעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר – ובמחיר הוגן בהתאם למחירון המצורף כאן למעלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן