כמה עולה הדפסת מודעות אבל?

מודעות אבל

מודעת אבל משמשת לצורך הודעה לציבור הרחב על פטירתו של אדם קרוב, חבר או בן משפחה. את המודעות נהוג להדפיס דרך מכונים מקצועיים ובצורה מכובדת. לאחר ההדפסה ניתן לתלות את המודעות ברחבי השכונה, במקומות העבודה או במקומות נוספים בהם מכירים את הנפטר. מודעות אבל

הדפסת מודעות אבל מתבצעת תוך זמן קצר וברוב המקרים ניתן לסיים אותה במספר שעות בלבד. את הטיפול בהדפסת מודעות אבל ניתן להעביר לידי חברה מקצועית, או לחילופין לבצע זאת באופן עצמאי. בנוסף, במקום או לצד הדפסה פיזית ניתן להזמין מודעת אבל באחד העיתונים היומיים או המקומונים השבועיים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולה הדפסת מודעת אבל:

א. גודל – שירותי הדפסה מתומחרים לפי גודל. יש גודל סטנדרטי של מודעת אבל, אולם לעיתים בוחרת המשפחה בגודל מיוחד המשפיע על העלות הסופית. ההבדלים העיקריים הם בין מודעת 3A לבין מודעת 4A.

ב. כמות – ככל שכמות המודעות עולה, כך המחיר פר יחידה יורד. נהוג להדפיס 25-50 מודעות עבור תלייה בסביבת המגורים העירונית, בעוד בערים גדולות יש לעיתים ביקוש עבור כמות גדולה של 50-100 מודעות ואף למעלה מכך.

ג. נייר – איכות הנייר משפיעה גם היא על המחיר של הדפסת מודעות אבל. ההמלצה היא להסתפק בנייר איכותי ורגיל ולוותר על שימוש בהדפסה על גבי כרום.

ד. הוספת תמונה – כיום ניתן לנצל את המשאבים הטכנולוגיים על מנת להדפיס מודעת אבל עם תמונה. שירות כזה מייקר את המחיר ב-20-70 ש"ח.

טווח מחירים

הדפסה של 50 מודעות אבל בגודל 4A ללא תמונה תעלה 70-90 ש"ח, לעומת כמות דומה עם תמונה שתעלה 100-110 ש"ח. הדפסה של כמות זהה בגודל 3A תעלה 80-100 ש"ח ללא תמונה מול 150-180 ש"ח עם תמונה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן