כמה עולה החלפת מסך לאייפון 5?

החלפת מסך לאייפון 5

מכשיר האייפון הוא מכשיר חשוב ביותר בחיים שלנו, ותקינותו חשובה לנו במיוחד

על אף שנראה כאילו מדובר במכשיר שנמצא בנוף שלנו הרבה יותר זמן, מכשיר האייפון הושק לראשונה על ידי אייפון לפני פחות מעשור – בשנת 2007. חברת אפל הביאה לעולם שלנו מוצרים חדשניים רבים ששינו את אורח החיים הטכנולוגי של כמעט כל אחד ואחת מאתנו, אבל נדמה כאילו מכשיר האייפון – ששילב לראשונה בין מכשירי נגן המוזיקה אייפוד הפופולאריים לבין טלפון סלולריים, הוא זה שהכניס לחיים שלנו לראשונה ובאופן הבולט ביותר את הקונספט של טלפון חכם. בתשע השנים שעברו מאז הפכו מכשירי האייפון לבני בית אצל כמעט כל אחד מאתנו, כאשר יותר ויותר פעולות יום יומיות שלנו מתבצעות דרך מכשיר האייפון שלנו – החל–ממשחקים ועד ניהול חשבון הבנק. ברור, אם כן, שמסך המכשיר שלנו ותקינותו חשובים במיוחד לשגרת היום יום שלנו, וכאשר ישנה תקלה כזו או אחרת במסך מכשיר האייפון 5 שלנו אנחנו צריכים לדעת כמה יעלה לנו שירות איכותי של החלפת מסך לאייפון 5.

מהן התקלות האפשריות השונות במסך של אייפון 5, וכמה יעלו לנו תיקון או החלפה?

  • תקלות מסך שכיחות – התקלה השכיחה ביותר בכל מה שנוגע למסך של אייפון 5, שמצריכה אותנו לפנות לשירות של החלפת מסך לאייפון 5, היא כמובן שבר במסך. שבר שכזה ייגרם על פי רוב כתוצאה מזעזוע או מכה כזו או אחרת לטלפון – ובמצב כזה לא תהיה לנו ברירה אלא להחליף את המסך השבור. תקלה נוספת שיכולה בהחלט לקרות היא ניתוק בין מסך ה-LCD ובין מסך המגע, שגורם לכך שלא תהיה תצוגה כלל ונחווה מצב של מסך שחור שלא ניתן להשתמש בו. גם במצב כזה, החלפה של המסכים תפתור את הבעיה – ותיקון בכל מקרה יתאפשר רק לאחר פתיחה של המכשיר. בהקשר זה חשוב להבין שמחירו של המסך עצמו הוא משמעותי כחלק משירות ההחלפה, ואם אנחנו רוצים להחליף את המסך באינטרנט נוכל לעשות זאת ולחסוך לא מעט כסף, אך במקרים רבים נעדיף ללכת למעבדת תיקונים בכדי להיות בטוחים שאנחנו מקהחלפת מסך לאייפון 5בלים את השירות השלם ביותר עם חלפים איכותיים ומתאימים למכשיר.
  • כמה זה עולה? שירות של החלפת מסך לאייפון 5 יעלה לנו בדרך כלל בטווח המחירים שבין 300 ל-500 ₪, בהתאם לגילו של המכשיר, אם לא הזמנתם מסך והגעתם למעבדה בכדי לקבל שירות מלא, ובהתחשב גם בחומרת התקלה שבמכשיר.

תקלה במסך אינה גזר דין מוות למכשיר – וכל מה שנחוץ הוא שירות איכותי והוגן

תקלת מסך באייפון 5 היא תקלה שכיחה יחסית, ולא צריך להיבהל ממנה. כל מה שצריך לעשות, במקרה הגרוע ביותר, הוא פשוט למצוא מעבדה איכותית שתספק לנו שירות של החלפת מסך לאייפון 5, בכדי להחזיר את המכשיר שלנו לתקינות מלאה תוך זמן קצר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן