כמה עולה המרת שקופיות לתמונות

המרת שקופיות לתמונות

המרת שקופיות ישנות לתמונות דיגיטליות מפיחה בהן חיים חדשים

עד סוף שנות התשעים נהגו אנשים רבים לצלם ולהנציח אירועים בעזרת צילום שקופיות. עם המעבר לעידן המצלמות הדיגיטליות הלך ופחת השימוש בשקופיות, וחובבי הצילום נותרו עם אוספים גדולים של זיכרונות מאוחסנים בארגזים מאובקים. המרת שקופיות לתמונות הנה אחד השירותים אשר תופסים תאוצה בשנים האחרונות. חברות רבות מציעות שירות זה, בסופו תקבלו גישה דיגיטלית אל התמונות האהובות עליכם. תהליך הסריקה אינו פוגע בחומר המקורי ומתבצע תוך שמירה מלאה על הפרטיות שלכם.

 

כמה עולה המרה של שקופיות לתמונות וממה מושפע המחיר שלה?

המרת שקופיות לתמונות

 

  • המרת שקופיות איננה תהליך יקר – סריקה של שקופית בודדת נעה לרוב בין 2-4 שקלים. במחשבה כוללת על הערך הרגשי ששקופיות אלו נושאות עבורכם, המרת שקופיות לתמונות איננה מהווה השקעה כספית גבוהה במיוחד.
  • מחיר ההזמנה תלוי באיכות השקופית והסריקה – האלמנט המרכזי אשר עשוי להשפיע על מחיר ההזמנה הנו איכות השקופית שברצונכם להמיר, וכן איכות ורזולוציית הסריקה המיועדת. ככל שהשקופית מצויה במצב ירוד יותר, וככל שאתם מעוניינים בקובץ ברמה גבוהה יותר – כך גם מחיר המרת שקופיות לתמונות עולה.
  • סרקו שקופיות נבחרות כדי לחסוך בעלויות – אם ברצונכם לצמצם את עלות הסריקה, תוכלו לבחור מתוך האוסף הרחב שלכם רק את השקופיות הבולטות והאהובות עליכם. באופן זה גם תוכלו לשלם פחות על תהליך ההמרה, וגם תערכו תהליך של סינון ראשוני שיאפשר לתמונות הטובות באמת להתבלט ולצוף על פני השטח.

מהו התוצר המתקבל בסיום המרת השקופיות?

בסיום תהליך המרת השקופיות תוכלו לקבל קובץ דיגיטלי של כלל התמונות. את הקבצים ניתן לקבל ישירות ברשת האינטרנט (דרך כתובת המייל האישית שלכם) או על גבי CD או דיסק און-קי. השיטה הראשונה מומלצת בעבור הזמנות בהיקף קטן, בעוד שהעברה על גבי אמצעי קשיח מומלצת להזמנות בהיקף נרחב. כך או כך, לאחר קבלת הקבצים הדיגיטליים מומלץ לערוך להם גיבוי ממוחשב – על גבי כונן נייד, מחשב נוסף, גיבוי ענני וכו'. באופן זה תבטיחו כי התמונות היקרות לכם לא ילכו לאיבוד אף פעם.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן