כמה עולה הסרת שיער מהגוף? 10 – 5000 ש"ח

כמה עולה הסרת שיער מהגוף?

טיפול קוסמטי מסוג הסרת שיער מבוצע על ידי גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. הנה מה שאתם צריכים לדעת על המחירים וההבדלים בין הטיפולים

טיפולי הסרת שיער מהגוף מבוצעים על ידי גילוח, מכשירים חשמליים ולייזר. את הטיפולים העיקריים מבצעים גברים ונשים כמעט בכל הגילאים באיזורי הרגליים, הידיים, הגבות ומעל השפה. נשים מעדיפות להסיר שיער לעיתים תכופות בגלל סיבות אסתטיות וגברים רבים עושים זאת למען תחושת הנוחות. טיפול אפקטיבי של הסרת שיער משפר את תחושת הביטחון האישי והדימוי. הוא אינו

כרוך בכאבים והשיטות המתקדמות גם לא דורשות התמודדות עם תופעות לוואי.

הסרת שיער

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה יעלה לבצע הסרת שיער מהגוף:

א. סוג הטיפול – הפרמטר החשוב ביותר הוא סוג הטיפול הנבחר על ידי הלקוח. גילוח הוא הטיפול הפשוט והזול, אך גם הכי פחות יעיל. מכשירים חשמליים דורשים הוצאה כספית חד פעמית והוצאות על תחזוקה, לעומת טיפולי לייזר המתקיימים בסדרת מפגשים. כדאי לבחור טיפול המתאים לסוג השיער, למקום בגוף ולתדירות הצמיחה.

https://www.youtube.com/watch?v=iKzw75jNnlU

ב. איזור הטיפול – יש איזורים רגישים בהם עלות הטיפול גבוהה ואיזורים סטנדרטיים שבהם ניתן לבצע הסרת שיער במחיר נמוך. אפשר גם לברר על הסרת שיער לכל הגוף בפעם אחת וכך למנוע הוצאות בלתי צפויות. האיזורים היקרים הם ישבן, שוקיים וירכיים, לעומת האיזורים הזולים שהם בית שחי, פאות ושפם.

ג. טיפול בודד מול סדרת טיפולים – בטיפולי לייזר עדיף לתאם סדרת טיפולים וכך לחסוך 10%-30% ממחיר של כל טיפול בנפרד. יחד עם זאת, יש להביא בחשבון את טיפולי ההמשך. טיפול בודד יכול להתבצע באיזור ספציפי של הגוף או לשמש כפתרון להסרת שיער מהגוף לפני אירוע חשוב.

ד. גברים ונשים – לא רבים יודעים שיש הפרשי מחירים בין טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים ונשים. גברים משלמים יותר על טיפול זהה, בעיקר בגלל עובי השערות והכמות שלהן.

טווח מחירים

הסרת שיער בגילוח תעלה 10-50 ש"ח בלבד. ההוצאות היחידות במקרה הזה הן על סכין וקצף גילוח וניתן לבצע את ההסרה במהלך המקלחת. לעומת זאת, מי שמעדיף הסרת שיער במכשירים חשמליים ייאלץ להיפרד מסכום של 200-1,100 ש"ח. ההבדלים בקטגוריה של מכשירים חשמליים נובעים מפרמטרים כמו מותג, סוג המוצר, מקור חשמל, מהירויות, הספק ושיטת הסרה. מסיר חשמלי עם 2 דרגות מהירות של מותג מוכר יעלה 500-800 ש"ח, לעומת מסיר עם חיבור לחשמל ושיטת הסרה בלייזר שיעלה 900-1,100 ש"ח.

טיפולי הסרת שיער מהגוף בלייזר הם עדיין הנפוצים בישראל והמחירים שלהם מגוונים. הסרת שיער מכל הגוף לנשים תעלה 1,500 ש"ח והסרה דומה לגברים תעלה 2,000 ש"ח. הסרה לפנים בלבד תעלה לנשים 300 ש"ח לטיפול בודד וסדרה של 10 טיפולים תעלה 2,000-2,500 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן