כמה עולה העלמת סימני פיגמנטציה?

תסרוקת כלה

עור הפנים שלנו, והעור שלנו באופן כללי, הוא סממן חשוב במיוחד של המראה החיצוני שלנו

חשיבות העור שלנו למראה החיצוני שלנו היא אחת המשמעותיות ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת. ההשקעה שלנו בעור שלנו, כאשר בדרך כלל הכוונה היא לעור הפנים אך לא רק אליו – היא השקעה שאנחנו חייבים וחייבות להשקיע בכדי להבטיח את המראה האיכותי והצעיר שלנו לאורך כמה שיותר זמן. עם זאת, העור שלנו, הקליפה שלנו ומה שחשוף לפגעים החיצוניים שמשפיעים עלינו, הוא כמובן גם מרכיב פגיע למדי, ולעתים קרובות אנחנו עדים לכתמים ולשינויים שונים ובלתי רצויים שעוברים על העור שלנו. כעת, ניגע באחד המשמעותיים ביותר בהקשר זה, מה שאנחנו מכירים במונח המקצועי פיגמנטציה.

מה זה בדיוק פיגמנטציה, ומה ניתן לעשות בכדי לטשטש ולהעלים כתמים שכאלה?

·מה זה בדיוק אומר? פיגמנטציה, כפי שניתן להבין מהשם והמונח המקצועי, היא הופעה של כתמים בפיגמנטים שאינם תואמים את צבע העור הטבעי שלנו על גבי העור. יכול להיות שמדובר בכתמי שמש, בכתמים על הצוואר, בכתמי אקנה או בכתמי גיל – בכל מקרה, עבור רבים ורבות מאתנו מהווים הכתמים והפיגמנטים הללו פגם עורי שאנחנו לא רוצים ומוכנים להשלים עם קיומו.

·מה גורם לכך? הגורמים לפיגמנטציה הינם בדרך כלל חשיפה מוגברת ובלתי מוגנת לקרני ה-UV של השמש, שהן קרניים מזיקות שיכולות לגרום עד מהרה נזק לעור עדין ובחשיפה מוגברת ובלתי זהירה אף לסרטן העור. בנוסף, ישנם גורמים אחרים שיכולים להוביל להופעה של כתמים שונים על העור – דלקת שמובילה להיפרפיגמנטציה, מלזמה – כתמים הורמונליים שמופיעים על העור לאחר שינויים הורמונליים משמעותיים, בדרך כלל היריון, וגורמים אחרים. כעת השאלה היא מה אפשר לעשות.

פיגמנטציה

·מה אפשר לעשות? כיום, תחום הקוסמטיקה המתקדם והמודרני יודע להציע לנו כמה וכמה טיפולים יעילים במיוחד לטשטוש ואף להעלמה של כתמי פיגמנטציה. הטיפולים הללו נעים בין טיפולי פילינג כימי עמוק או שטחי, טיפולים בלייזר לטשטוש, טיפולים באור ומשחות מיוחדות אותן ניתן למרוח גם בבית. את אופי הטיפול אנחנו מתאימות לעצמנו דרך שירותים קוסמטיים מתקדים שנותנים לנו את המענה האיכותי ביותר עבורנו, ובדרך כלל יודעים גם לאפיין מה נחוץ לנו ומה מסגרת הטיפולים מבחינת היקף ואורך. השאלה האחרונה שנותר לשאול היא כמובן כמה זה עולה.

כמה תעלה לנו העלמה או טשטוש של סימני פיגמנטציה, ובמה הדבר תלוי?

המחיר הממוצע של חמישה טיפולים להעלמה של כתמי פיגמנטציה נע בין 1,300 ל-2,000 ₪. זהו גם טווח המחירים הממוצע לטיפולי פילינג עמוק באופן כללי. אם הטיפול הוא טיפול פילינג בינוני או פילינג ספציפי ונקודתי שאינו עמוק, טווח המחירים יכול לנוע גם בין 500 ל-1,000 ₪ לטיפול בפנים בלבד. באופן כללי, המחיר שאנחנו נשלם יהיה תלוי באופן ישיר בהיקף הטיפול ובאורכו, כאשר לעתים קרובות במסגרת המחיר שנשלם נקבל גם את המשחות השונות שנחוצות לנו להמשך הטיפול.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן