כמה עולה התקנה של מערכת מיזוג אוויר

מערכת מיזוג אוויר

מיזוג אוויר איכותי הוא תנאי מחייה בסיסי במדינה חמה כמו ישראל

כפי שכולכם בוודאי מרגישים תוך כדי שאתם קוראים את השורות האלה ממש, ישראל היא מדינה חמה למדי. בחלקים נרחבים מאוד של המדינה הקטנה והחמה שלנו, במשך מרבית ימות השנה, מזג האוויר בחוץ הוא לא בדיוק מזג האוויר שאנחנו רוצים שיהיה בתוך הבית או בתוך בית העסק שלנו – ולכן כל אחד מאתנו משקיע לא מעט במערכת מיזוג אוויר איכותית שמתאימה למרחבים השונים של חייו. כשאתם רוצים לבחור מערכת איכותית שכזו, אתם צריכים לדעת מראש כמה היא תעלה לכם – וכמובן שגם כמה תעלה לכם התקנתה.

כמה תעלה לנו התקנה של מערכת איכותית של מיזוג אוויר? מהן האפשרויות השונות בתחום?

כמה עולה התקנה? התקנה של מערכת מיזוג אוויר היא שירות שמחירו הוא לא אחיד, ולמעשה הוא משתנה בהתאם להספק העבודה וגודל המערכת. ברמה הבסיסית ביותר, התקנה של מזגן של כוח סוס אחד נעה בטווח המחירים של 450-700 ₪.
מזגן של 2-2.5 כ"ס יותקן במחירים ממוצעים של 450-900 ₪, מזגן 3 כ"ס יותקן עבור 600 עד 1,000 ₪ בממוצע, התקנת מזגן 4 כ"ס יכולה להגיע גם לאזור ה-1,200 ₪, והתקנה של מזגן מיני מרכזי תגיע גם ל-3,000 ₪ במקרים מסוימים.

אז כמה הסיפור יעלה לכם? אסור לשכוח את ההשקעה הכלכלית העיקרית בהתקנת מערכת מיזוג אוויר, שהיא רכישת המזגן עצמו. מחירי מזגנים נעים בין מחירים של 1,400 ₪ עבור המזגנים הקטנים ביותר, ועד מחירים של 16,000 ₪ ויותר עבור התקנה של מזגנים מיני מרכזיים בטכנולוגיית אינטוורטר.

השקיעו במערכת איכותית ובהתקנה מקצועית – ותהנו ממיזוג אוויר אמין ואיכותי לאורך שנים

כשאתם משקיעים בצורה נכונה במערכת מיזוג אוויר עבור הבית שלכם או עבור בית העסק שלכם, כדאי שתוודאו שאתם מקבלים את ההחלטה בצורה מדודה ושקולה. גם אם לא יהיה מדובר במערכת הזולה ביותר, ותצטרכו להשקיע לא מעט כסף ברכישה שלה ובהתקנה שלה – ההשקעה הזאת תהיה רווחית אך ורק אם תוודאו שהעבודה של המזגן תהיה איכותית ומתאימה למרחב שצריך להיות ממוזג לאחר התקנה אמינה ואיכותית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן