כמה עולה התקנת אינטרקום?

קשה מאוד לחשוב על בית מודרני שאין בו מערכת כזו או אחרת של אינטרקום בימינו. האינטרקום, כפי שכולנו יודעים, הוא מערכת המורכבת מיחידת קצה הממוקמת בתוך הבית וממערכת נעילה הממוקמת מחוצה לו. מטרת האינטרקום היא פשוטה – רק מי שמתגורר בבית וצריך להיכנס אליו באופן קבוע יודע את ססמת האינטרקום (במידה ויש כזו), וכל מי שלא צריך להשתמש באינטרקום בשביל לפנות ליושבי הבית בשביל לקבל את אישור הכניסה מהם. לכאורה, מדובר באמצעי זיהוי תמים עבור אורחי הבית ולא יותר,

התקנת אינטרקום

אבל למעשה ההשפעה של האינטרקום על הבית היא עמוקה בהרבה. בין אם מדובר באינטרקום המותקן בבניין רב קומות ודיירים ובין אם מדובר בבית פרטי או בבית עסק, האינטרקום הוא מה שמפריד בין הסטריליות והביטחון של פנים הבית לבין העולם החיצוני. באמצעות האינטרקום, שמחובר בדרך כלל למערכת שמע אך ניתן לחבר אותו גם למערכת וידאו, אנחנו יכולים להיות בטוחים שרק האנשים שאנחנו רוצים את נוכחותם בבית אכן יהיו בו. כעת נגע במחירים ובאפשרויות השונות שקיימות לנו בתחום של התקנת אינטרקום.

כמה עולה התקנת אינטרקום, וכיצד משפיע סוג הבית וסוג האינטרקום על מחיר ההתקנה?

  • ראשית, נבין את הבדלי המחיר בהתקנת אינטרקום בסוגים שונים של בניינים ובתים. כלל המחירים שנציין כאן הם ללא הכנת התשתית, אלא רק עבור התקנת האינטרקום עצמו.
  • בבתים פרטיים, התקנת האינטרקום הביתי תתחיל ממחיר של 800 ₪ עבור הדגם הפשוט ביותר של אינטרקום שפופרת, ובדגמים שונים של אינטרקום שפופרת ניתן להגיע עד 1,500 ₪. מחיר זה הוא גם המחיר ההתחלתי של אינטרקום דיגיטלי בבית פרטי, הכולל מקודד ומתאם לטלפון. הדגמים המתקדמים של אינטרקום דיגיטלי יכולים להגיע עד 2,500 ₪. אם ברצוננו להתקין אינטרקום עם מצלמה הכולל פנל פנימי, חיצוני ומתאם לטלפון, המחירים נעים בין 2,000-4,000 ₪.
  • בבניינים משותפים או בבתי עסק התקנה של אינטרקום שפופרת רגיל תחל בטווח של 400-700 ₪. אינטרקום דיגיטלי יעלה בין 500-1,200 ₪, ואילו אינטרקום מצלמה יותקן במחיר ממוצע שנע בין 1,000-2,000 ₪.
  • הכנת התשתית לפתיחת הדלת על ידי אינטרקום היא מלאכה שעליה אנחנו נשלם בנפרד, ובכל מקרה התשתית אמורה להיות קיימת בבתים כיום. בכל מקרה, מדובר בעבודה שמחירה הוא בין 500 ל-1,000 ₪ בממוצע.

בשביל להבטיח את הסביבה הבטוחה ביותר ואת הזיהוי האיכותי ביותר, אנחנו צריכים את השירות האיכותי ביותר בתחום האינטרקום

כפי שהסברנו, התקנת אינטרקום איכותי בבית או בעסק שלנו היא הרבה יותר מאמצעי זיהוי. מדובר בהפרדה האיכותית, היעילה והסטרילית ביותר שלנו מהעולם החיצון על שלל סכנותיו, ואסור לנו להתפשר הן על איכות האינטרקום שלנו והן על איכות שירות ההתקנה שלו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן