כמה עולה התקנת סאונה ביתית ?

סאונהביתית

בשנים האחרונות אנו רואים תרבות הולכת וגדלה של הבאת הספא אל הבית. זה התחיל מלמידת קורסי מסאז'ים התפתח לרכישת ג'קוזי ביתי וכיום ניתן אף להתקין סאונה בבית פרטי. התפתחויות אלה של השנים האחרונות מאפשרות לנו להביא את הספא אל כל בית, וליהנות מכל היתרונות של מתקנים אלה בנוחות הביתית שלנו.

אז מה משפיע על מחיר סאונה ביתית?

• סוג הסאונה: סאונות מגיעות בשני סוגים עיקריים- יבשות ורטובות. סאונה יבשה הינה סאונה אשר עובדת על מחולל אדים, ומזרימה אדים לחלל הסאונה באופן תמידי. סאונה רטובה עובדת על אידוי מים בטמפרטורה גבוהה של כחמישים מעלות, ושחרור אדים אלו אל חלל הסאונה. בסאונה רטובה נהוג גם להמשיך ולפזר מים תוך כדי השימוש בה. סוג הסאונה משפיע על המחיר בהתאם למחוללי האדים השונים הנמצאים בשוק, אשר ככל שהמחולל יהיה משוכלל יותר ובעל הספק גדול יותר, כך יעלה גם מחירה הסופי של הסאונה.
• גודל הסאונה: גודל הסאונה משפיע על מחירה משתי סיבות עיקריות- הראשונה הינה היות והוא מעלה את מחיר ההקמה משום שישנו צורך ביותר חומרים, זמן בנייה וכדומה. השנייה הינה שסאונה גדולה יותר דורשת מנוע ומחולל אדים משוכללים יותר ובעלי הספקים גדולים יותר, אשר גם הם יהיו יקרים יותר כתוצאה מכך.
• עיצוב הסאונה: סאונות, כמו כל דבר אחר, מגיעות בשלל עיצובים מרהיבים, אשר כל אחד מהם בעל מחיר שונה. עיצוב הסאונה מתייחס לא רק למראה הסופי אלא גם לסוג העץ ממנו היא עשויה, לאפליקציות הנמצאות בתוכה, לספסלים הבנויים בה ועוד. ככל שהעיצוב מרשים וייחודי יותר, כך כמובן עולה גם מחירה הסופי של הסאונה.

סאונה ביתית

סאונה ביתית נעה בטווח מחירים רחב יחסית

כלל הפרמטרים שהוזכרו עד כה משפיעים על מחירה הסופי של הסאונה, ולכן טווח המחירים עבור סאונה ביתית יכול להיות בין 9,000 ₪ לדגמים הפשוטים ביותר ועד עשרות אלפי שקלים לדגמים המשוכללים יותר. למרות האמור, רוב הסאונות בטווח הנורמה עולות בין 12,000-15,000 שקלים, ויתנו מענה מספק לצרכיכם הן מבחינת שימוש בהן והן מבחינת עיצוב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן