כמה עולה התקנת שירותים כימיים ניידים לצורכי הופעות?

שירותים כימיים

כאשר אנחנו מפיקים הופעות חוץ בקנה מידה גדול, חשוב לחשוב על כלל המעטפת הלוגיסטית

יש מעט חוויות מהנות ומרגשות יותר מהופעות ענק של אמנים מהשורה הראשונה בבמה חיצונית ואיכותית. הדבר יכול להיות במסגרת של הופעת פארק, כמו לדוגמה בפארק הירקון שידוע כאתר הופעות מיוחד, והדבר גם יכול להיות במסגרת של פסטיבלי מוסיקה גדולים כמו האינדינגב או פסטיבל יערות מנשה. כאשר אנחנו מתכננים ומפיקים הופעות שכאלה במקומות חיצוניים, אנחנו צריכים לחשוב על הרבה יותר מאשר רק על ההופעה עצמה. אנחנו צריכים לחשוב על כלל המעטפת הלוגיסטית שתאפשר להופעה שלנו לעבוד כמו שצריך. זה מתחיל, כמובן, בהקמה של קופות, מערך אבטחה ודוכני אוכל ושתייה, אבל יותר מכל דבר אחר – המעטפת הלוגיסטית של ההופעה שאנחנו מפיקים היא המרכיבים ההיגייניים שאנו מספקים. אנחנו מדברים, כמובן, על שירותים כימיים ניידים שמשמשים את כלל המבלים והצופים בהופעה, ואת המעטפת ההיגיינית הנוספת שנחוצה בכדי להפוך את ההופעה שאנו מפיקים לאיכותית ביותר גם מבחינת הנוחות של הנוכחים בה.

כמה תעלה לנו השכרה של שירותים כימיים ניידים עבור הופעות, ומה האפשרויות המשלימות שלהם?

שירותים כימיים

  • כמה עולים שירותים ניידים? כולנו מכירים היטב את השירותים הכימיים הניידים המשמשים אותנו בהופעות במרחב חיצוני. מדובר בשירותים בסיסיים למדי, שהם לא יותר מדי מהנים לשימוש, אך בכל זאת הכרחיים עבור אירועים בסדר גודל גדול כמו הופעות, ועוד יותר מכך פסטיבלי מוזיקה של כמה ימים. מכיר השכרה של שירותים כימיים ניידים ליום נע בין 150 ל-500 ₪ בהתאם לאיכות השירותים ובהתאם לסוג השירותים. הדגמים הבסיסיים ביותר מציעים לנו לא הרבה יותר ממרחב קטן בעל מכל שפכים גדול, ואילו הדגמים המתקדמים יותר יכולים לכלול גם אביזרי בישום ששומרים על סביבה נעימה לשימוש, ומתקנים שונים לנייר טואלט ולהחתלה. בכל מקרה, חשוב לוודא גם שהמחיר של השכרת השירותים כולל גם את התקנתם והובלתם.
  • מה משלים את השירותים הניידים? כאשר אנחנו חושבים על פסטיבל מוזיקה, שבו יש כמה ימים בהם צריך לדאוג לנוחיות הנוכחים, עלינו לחשוב על השירותים המשלימים לשירותים הניידים. הכוונה, כמובן, להשכרה של ברזיות או של כיורים לשטיפת ידיים במסגרת של שוקת רחבה ורבת ברזים. השכרה של מוצרים שכאלה תנוע בין 150 ₪ עבור השכרה של ברזים אישיים ליום, ועד 600 ₪ בהשכרת שוקת, כולל חיבור והתקנה שלה.

השכרה חכמה ומושכלת של שירותים ניידים היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של המעטפת הלוגיסטית בהופעות

כאשר אנחנו משכירים בצורה חכמה שירותים כימיים עבור הופעה או פסטיבל מוזיקה, אנחנו מבטיחים את ההשקעה ההוגנת ביותר שתספק את המעטפת הלוגיסטית האיכותית ביותר עבור כלל הנוכחים בהופעה. מדובר, לכל הדעות, בחלק מהותי מהצלחת ההופעה או הפסטיבל כולו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן