כמה עולה חדר קירור?

חדר קירור הוא חדר שצריך לתכנן היטב, ושמשמש אותנו עבור מטרות רבות כיום

ישנם לא מעט עסקים שעבורם חדר קירור הוא השקעה נחוצה ביותר ואפילו חשובה ובסיסית ביותר עבור העבודה היום יומית שלהם. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא, כמובן, מטבחים – כאשר מדובר בבתי עסק כמו מסעדות, בתי מלון או חדרי אוכל שונים, יש צורך במרחב קירור והקפאה גדול במיוחד, ולכן יש צורך בתכנון של חדר של ממש עבור הקירור. עם זאת, מעבר לחדר קירור שמשמש כמקרר מזון גדול, יש לחדרים אלה גם נחיצות ורלוונטיות רבה בתחומים אחרים – בתחום התרופות לדוגמה יש לחדרי קירור רלוונטיות רבה, וכן גם בכל מה שנוגע לתעשיות האלקטרוניקה השונות. לאחר שאתם מבינים בדיוק מדוע מדובר בחדר שחשוב לתכנן עבור העסק שלכם, אתם צריכים לדעת גם כמה ההשקעה בו צריכה לעלות לכם – וכעת ננסה לסקור זאת מעט יותר לעומק.

מה משפיע על המחירים של חדר הקירור, וכמה בסופו של דבר הוא צריך לעלות?

  • מה משפיע על המחיר? המחירים של חדרי קירור מושפעים מכמה וכמה פרמטרים חשובים ורלוונטיים. הפרמטר הראשון הוא כמובן הגודל של חדר הקירור – ככל שמדובר בחדרים גדולים יותר כך מן הסתם הם גם יעלו יותר. מעבר לכך, ישנו הבדל גם בין חדר קירור לבין חדר המשמש עבור הקפאה, וישנם פרמטרים ספציפיים יותר שיכולים להעלות את מחיר החדר. אחד הפרמטרים האלה הוא לחצן מצוקה – לחצן פנימי שמאפשר לנו לאותת על מצוקה החוצה, מה שמגביר את בטיחות השימוש בחדר, ועולה לנו עוד כמה מאות שקלים. בנוסף ישנו גם הבדל בין מכולות קירור ניידות לבין חדר קירור של ממש, כאשר המכולות תהיינה בדרך כלל זולות יותר גם כאשר הן גדולות יותר באופן יחסי.
  • כמה זה עולה? המחירים של חדרי קירור הם בכל מקרה באזור אלפי השקלים, כאשר ישנו גם הבדל בין מחירים של חדרים מיד ראשונה ומהיצרן ובין חדרים מיד שנייה. כמובן שכדאי תמיד לרכוש חדר קירור מהיצרן, שכן החדר צריך להיות מותאם לצרכים של העסק שלכם באופן ספציפי ועליכם להיות בטוחים בתקינותו. במצב שכזה, העלות של חדרי הקירור הבסיסיים לגודל של 3X3 מטרים, תהיה בדרך כלל בין 18 ל-25 אלף ₪. במידה ואתם מעוניינים בחדר קירור מיד שנייה, העלות תרד לאזור ה-12-18 אלף ₪. מכולות קירור יכולות לעלות מעט פחות או מחירים דומים עבור גדלים גדולים יותר, וניתן למצוא מכולות קירור של 12 מטרים בעלות של 20-24 אלף ₪.

אתם יודעים כמה אתם צריכים לשלם – ונשאר לכם רק למצוא את השירות הנכון בתחום

עליכם להבין בראש ובראשונה מה גודל ומה איכות חדר הקירור שנחוץ לכם, ואז לפנות לחברה מקצועית שמייצרת ומתאימה חדרי קירור ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחותיה. כך תבטיחו את החדר האיכותי ביותר עבור הצרכים שלכם, ותשתמשו בו היטב לאורך זמן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן