כמה עולה חזיית הנקה?

פונדקאות

כיום, כל אם העומדת לקראת לידה כבר החליטה אם תרצה להיניק את התינוק שייוולד או שהיא תעדיף לפרנס את חברות התמ"ל. בעבר, לא עודדו את ההנקה כפי שאנו רואים היום ואימהות רבות כלל לא חשבו על העניין ולא שקלו את האפשרות הזו. הן הודיעו מיד למחלקת התינוקות כי התינוק יקבל את התזונה באמצעות התחליפים השונים. כיום שהמודעות לחשיבותה של ההנקה גברה כל כך, נמצא אחוזים הרבה יותר גבוהים של נשים המבקשות להיניק את עולליהן למען בריאותו ובריאותן.

חזיית הנקה

כל מי שהתנסתה אי פעם בשימוש בחזיית הנקה יודעת שהמוצר הזה הוא לגמרי לא בגדר מותרות. הוא מקל מאוד על תהליך ההנקה, הוא נוח לאם ולא פחות חשוב גם לתינוק. יש נשים שמצטיידות עוד לפני הלידה עם חזיית הנקה טובה שתשמש אותם מיד עם בואו של העולל לאוויר העולם. החזייה הזו מסייעת להן להתרגל בקלות רבה ובמהירות להנקה הדורשת הרבה מאוד משאבים מהאם המניקה.

למה כדאי לקנות את החזיה לפני הלידה?

ישנן כמה וכמה סיבות מדוע כדאי ומומלץ לרכוש מראש את כל הציוד הדרוש לתקופה שלאחר הלידה ומסיבה זו נשים רבות מקפידות להכין תיק מאובזר ומאורגן עם כל הציוד הדרוש כולל חזיות הנקה טובות.

  • הדגם הרצוי במחיר המצוי – אמנם קיימת אפשרות להשיג בבתי חולים מסוימים את חזיית ההנקה גם במחלקת יולדות או בחנויות השירות של בית החולים. אך כמובן שאם תרצו לקנות את החזייה בבית החולים תאלצו להתפשר על הדגמים המוצעים שם ולשלם את המחירים שעשויים להיות יקרים יותר בהשוואה לאותה חזיית הנקה בדיוק אך שנמכרת בחנות רגילה בעיר.
  • הרוגע הנפשי של היולדת מעל הכול – יולדת מטבע הדברים חלושה ואין לה את הכוחות לפצוח במסכת קניות כאשר היא מספר ימים לאחר לידה לכן אף אם תמצא שמרטף לתינוק, לא יהיו לו הכוחות הדרושים למסע שופינג מקיף והיא תצטרך להתפשר על הדגמים שתמצא בחנות. כאשר היולדת בוחרת לרכוש את כל הציוד הדרוש לה כולל חזיית הנקה לפני הלידה, היא תהיה הרבה יותר רגועה בימים שלאחר הלידה ביודעה שכל מה שהיא צריכה נמצא כבר ברשותה. כי הרוגע והשקט הנפשי זהו מצרך החשוב במיוחד לכל יולדת.

אז אם את מעוניינת לבחור את החזיה האיכותית במחיר נוח, תצטרכי לבצע את המחקר הפרטי שלך בשבועות הקודמים ללידה. רק אז את תהיי עדיין פנויה לבדוק ולברר מחירים, לראות דגמים שונים ולבחור ביישוב הדעת את הדגם במחיר שמתאים לך.

המחירים של חזיות הנקה נעים בין 90-250 ₪

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן