כמה עולה חיפוי זכוכית למטבח?

בשנים האחרונות חיפוי זכוכית למטבח הפך לטרנדי. אם בעבר רוב חיפויי הקיר למטבח היו עשויים קרמיקה ושיש, בשנים האחרונות חיפוי זכוכית למטבח הוא הטרנד החדש. ישנם סוגים שונים של חיפויי זכוכית, בצבעים שונים, בצבע אחיד, או עם הדפסות שונות. עקב המגוון הרחב והיכולת להתאמה אישית של הדפסה על הזכוכית, חיפוי זכוכית הפך לטרנד עיצובי בתפוצה רחבה. בנוסף, חיפוי זכוכית למטבח הינו קל לניקוי, ובניגוד לחיפוי שיש או קרמיקה, הוא אינו סופח לכלוך ושומנים ולכן מחזיק מעמד לאורך זמן רב.

כמה עולה חיפוי זכוכית למטבח?

עלות חיפוי זכוכית למטבח נחלקת לשתיים, עלות החיפוי עצמו ועלות ההתקנה.
• עלות חיפוי הזכוכית – עלות חיפוי הזכוכית נעה בטווח מחירים של בין 1300 ₪ ל-2000 ₪ למ"ר. טווח המחירים הינו רחב באופן יחסי מאחר ויש הבדל משמעותי בין מחיר של חיפוי זכוכית למטבח העשוי מזכוכית חלבית פשוטה, לבין המחיר של חיפוי זכוכית מעוצב אשר מודפסת עליו תמונה או דוגמה צבעונית. בחיפוי מעוצב המחיר גבוה יותר מאחר ותהליך ההדפסה על הזכוכית הינו תהליך מיוחד הכולל שימוש בטכנולוגיות הדפסה מתקדמות. כמו כן, המחיר תלוי גם בסוג הזכוכית, שכן יש סוגים שונים של זכוכיות בהן נעשה שימוש בחיפוי זכוכית למטבח, בעת הזמנת החיפוי כדאי לבחור בזכוכית איכותית ביותר בכדי שהחיפוי יחזיק מעמד לאורך זמן רב.
• עלות ההתקנה – התקנת חיפוי הזכוכית דורשת אנשי מקצוע מיומנים בתחום. ההתקנה נעשית בהדבקה, לרוב באמצעות דבק סיליקון. עלות ההתקנה היא לרוב כמה מאות שקלים, בדרך כלל בין 400 ₪ ל-800 ש"ח. כמובן שגם טווח המחירים הזה תלוי בגודל המטבח ומשך עבודת ההתקנה.

163904325

בחירת חיפוי זכוכית למטבח משתלמת בטווח הארוך

כאשר מזמינים חיפוי זכוכית למטבח באיכות גבוהה, הוא ישמר לאורך זמן רב. בניגוד לחיפויי קרמיקה ושיש אשר נשחקים ומאבדים מצבעם לאורך השנים, חיפוי זכוכית ניתן לניקוי בקלות רבה ושומר על מראהו לאורך זמן. גם אם נראה שהעלות הראשונית של חיפוי זכוכית היא מעט גבוהה יותר מחיפויים אחרים, החיפוי ישמר לאורך זמן רב יותר וידרוש פחות תחזוקה שוטפת, ולכן משתלם לבחור בחיפוי זכוכית לטווח הארוך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן