כמה עולה חמם לדוד שמש?

חמם דוד שמש

הכירו את החמם

כולנו מכירים את דוד השמש שיושב לנו בגג חסר מעש בחודשי הקיץ הארוכים אך כשמגיע החורף הוא נכנס לפעולה ומסדר לנו מקלחת נעימה וחמימה. הבעיה היחידה עם דוד שמש היא ההתחממות האיטית שלו שמצריכה מאתנו לחכות זמן רב עד שנוכל להתקלח. חמם לדוד שמש הוא מתקן שמולבש על הדוד וכך לא צריך לחמם את כל הדוד, מה שיכול לקחת זמן רב אלא לחמם רק את מה המים שנמצאים בחמם. החמם הוא צינור קטן שמתחבר לפתח היציאה של המים מדוד השמש בדרך למקלחת שלנו והוא מושפע מגורמים שונים כמו מזג אוויר חיצוני ומיקום הדוד.

למה אנחנו צריכים חמם לדוד שמש?

• כמו שכבר נאמר, חמם יקצר לכם את זמן ההמתנה למים חמים פי שלוש ממה שאתם רגילים. אם דוד שמש ממוצע מתחמם תוך שעתיים או שלוש, בעזרת חמם אתם תוכלו להתקלח תוך ארבעים וחמש דקות עד שעה לכל היותר. ברגעים בהם כל המשפחה רוצה להתקלח והמים עוד מתחממים, יש סיכוי לא רע שתוותרו על התענוג הכל כך נכסף ותלכו לישון די מזיעים או לחלופין, אולי האפשרות הגרועה יותר, אתם תיאלצו לחכות. אף אחד לא אוהב לחכות למים חמים ועל ידי חימום של חלק מהמים אתם תוכלו ליהנות ממים חמים ונגישים יותר.

• לא רק הבעיה של הזמן תיפתר אלא גם של הפעלת דוד שמש גדול שמצריך חשמל רב. אם אתם גרים לבד או עם בת זוגכם ממש אין צורך לחמם דוד שלם מה שלוקח המון אנרגיה חשובה ויקרה שתתבטא בחשבון חשמל מנופח. על ידי התקנת חמם תוכלו להסתפק בחימום של חלק מהמים וכך תוכלו לחסוך סכומים נאים ומצטברים שיגיעו לכמה מאות ואלפי שקלים לאורך זמן.

כמה עולה חמם לדוד שמש?

המחיר של חמם יכול להשתנות לפי הגודל שלו, איכות המתכת ממנו הוא עשוי וגם ההספק שלו. יש חממים שנותנים הספקים של 230V , יש חממים עם טבעות פלאנג' ולחלק גדול מהחממים יש הכנה לתרמוסטט יחד עם שרוול מפלסטיק. אם רוכשים חמם דרך האינטרנט ניתן לבצע השוואה קלה ומהירה בין האפשרויות ולקבל משלוח מהיר עד הבית. חמם עולה בין 70 שקלים ויכול להגיע עד כ200 שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן