כמה עולה טונר למדפסת?

 

הרבה מאוד אנשים מתלבטים איך לקנות טונר למדפסת. כידוע יש מבחר גדול של טונרים בהם ניתן להשתמש למדפסת הביתית והמשרדית וכולנו מעדיפים את הטונר שישמש אותנו נאמנה לאורך זמן. בטרם נציג בפניכם כמה נקודות כיצד לבחור טונר עבור המדפסת שלכם, נציין שאת הטונר יש לרכוש אך ורק במקומות מורשים ומוכרים. הטונר הוא אמנם מוצר לא ממש זול, אך אם תדעו היכן לרכוש אותו תשלמו מחיר שפוי ותיהנו ממוצר איכותי שישמש אתכם היטב לאורך זמן.

טונר – רק מקורי!

יש לזכור כלל ברזל. אין לקנות טונר חילופי. אמנם הטונר החילופי הינו טונר זול יותר ואולי הוא גם יחזיק מעמד זמן רב יותר, אך חשוב לדעת שלא כל מדפסת תסכים לפעול עם טונר חילופי ואפילו אם כן תעבוד יפה היא עלולה לפגוע במדפסת והחברה של המדפסת לא תספק את האחריות המובטחת במקרים מסוימים בהם השתמשו בטונר חילופי למדפסת. במיוחד בגלל הסיבה כי לא תמיד ניתן לדעת מי הוא היצרן של אותו הטונר.

כמות ההדפסות בטונר

שאלת השאלות של כל צרכן היא – כמה הדפסות יהיו לנו מהטונר. זוהי שאלה שקשה לענות עליה. ההערכה הכללית טוענת כי הטונר אמור להספיק לכ-1500 הדפסות. אך מובן כי יש לקחת בחשבון את קצב השימוש במדפסת ואת אופי ההדפסות. האם הם כוללים רק מלל או גם ציורים וכדומה. חשוב לקחת בחשבון כי מדפסת העומדת ללא שימוש משך זמן רב עשוי להשפיע על ייבוש הדיו ויציאתו מכלל שימוש.

התאמה של הטונר למדפסת

ההתאמה של הטונר למדפסת צריכה להיות אופטימאלית. כלומר המבנה של מחסנית הדיו צריכה להיות מותאמת באופן מדויק לגמרי על פי המבנה של המדפסת. שינוי קל במחסנית כבר תפריע לה להיכנס היטב למקום הראוי והיא לא תועיל כלל.

נוכל להבין מכל האמור לעיל, כי הבחירה של הטונר למדפסת היא לא תמיד בחירה כל כך פשוטה. מדובר במוצר שהוא אינו זול ואי אפשר להתפשר על דיו זול שעלול להזיק למדפסת. לכן, בטרם תקנו את הטונר החדש למדפסת שלכם, ועדיף שלפני שתרכשו את המדפסת כבר תבדקו את העניין של הטונר. לעיתים עדיף לבחור במדפסת יקרה יותר שהיא חסכונית בטונר והמחיר שתצטרכו לשלם על הטונר לא יהיה יקר כל כך.

אם תקפידו לרכוש את הטונר של היצרן המתאים ובהתאם לדגם המדויק של המדפסת שלכם, תוכלו ליהנות מטונר איכותי ויעיל שימש אתכם לאורך זמן.

מחיר של טונר ממוצע היום בשוק עומד בין 45-190 ₪

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן