כמה עולה טיול מאורגן לברלין?

טיול מאורגן לברלין

לא בכדי הפכה ברלין בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור ישראלים

כשאנחנו חושבים על יעדים פופולאריים עבור התייר הישראלי בעולם, סביר להניח כי עד לפני כמה שנים היו לא מעט גבות מורמות אם היינו אומרים שברלין הפכה לאחד היעדים המרכזיים בהקשר זה. ועדיין, מאז נפילת החומה הפכה ברלין לאחת הבירות המרכזיות של העולם החופשי והמערבי, כשהיא מנקזת אליה צעירים ותרבות מרחבי העולם כולו, והופכת לעיר מיוחדת ומרהיבה המשלבת בין הישן והחדש, בין הטרגדיה והאסון לחופש והבנייה מחדש, ובין ההיסטוריה המדממת המוכרת לכולנו טוב כל כך, לסביבה המכילה והמקבלת שמאפיינת אותה כיום. אם כך, ברור מדוע ישראלים רבים, בגילאים צעירים בעיקר אך גם בגילאים בוגרים יותר, עולים על טיסות לברלין עבור מטרות שונות – החל מטיול מאורגן קצר, דרך חופשה של מספר שבועות ועד השתקעות של ממש. בהקשר לטיולים מאורגנים, חשוב לדעת מה בדיוק טיולים שכאלה מכילים וכמה זה עולה.

אפשרויות שונות של טיולים מאורגנים לברלין, והעלות של טיול מאורגן לבירת גרמניה

  • מה יש בטיול המאורגן? טיול מאורגן לברלין הוא טיול שיכול להיות חווייתי ומתאים במיוחד עבור מגוון רחב מאוד של גילאים, בהתאם לסוג האטרקציות והמקומות אליהם מגיעים בטיול. ישנם טיולים מאורגנים המוכוונים באופן בולט יותר לאוכלוסייה מבוגרת ולמשפחות, הכוללים ביקור במוזיאונים של אי המוזיאונים, באתרי הציון ההיסטוריים השונים שבעיר מתקופה מלחמות העולם ועד תקופת ההפרדה, ובאטרקציות כמו הגנים המלכותיים של פוטסדאם. מאידך, ישנן גם מסגרות טיול המתאימות באופן מובהק לאוכלוסייה צעירה יותר, שלעתים רוצה לחוות מקסימום מהעיר בזמן מוגבל – סיורים תרבותיים אחר אומנות רחוב, בילויים שונים באזורי הבילוי הצעירים והעדכניים של העיר, ועוד. בקיצור, כל אחד יכול למצוא טיול מאורגן שיתאים לו במסגרות שונות של טיסות לברלין – וחשוב לדעת כעת כמה בדיוק הדבר הזה צריך לעלות.
  • כמה זה עולה? בתקופה הזאת, שהיא תקופה תיירותית חמה במיוחד בעולם כולו ובברלין בפרט, טיסות לברלין במסגרת של טיולים מאורגנים לברלין נעות בטווח המחירים שבין 600 ל-700 דולר לנוסע אחד. כדאי מאוד להשוות מחירים בטרם בוחרים את הטיול המאורגן המתאים לכם, וכמובן שגם לבחור את הטיול המתאים ביותר מבחינת אופי הטיול עצמו – אך כדאי להבין שבאופן כללי מדובר בטיולים בני 7 ימים (6 לילות) שמאפשרים לתייר הממוצע לחוות מקסימום מהאטרקציות המגוונות המתאימות לרצונות ולטעם שלו.

ברלין מתאימה לצעירים, למבוגרים ואפילו לקשישים – עם הטיול המאורגן הנכון

ברלין היא עיר מיוחדת ומרהיבה שהאפשרויות בה הן רבות מאוד עבור כל תייר ולמעשה עבור כל אדם – כמעט כל מי שמגיע אליה נשבה בקסם הייחודי שלה, שהוא לא בהכרח היופי שלה (שהוא מאוד עירוני וסטנדרטי) – אלא יותר הרוח שלה. עלו על טיסות לברלין בטיולים המתאימים לכם, ותחוו גם אתם את הרוח הצעירה והרעננה הזאת, רוח של חופש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן