כמה עולה טיול סנפלינג ליום גיבוש לעובדים?

סנפלינג ליום גיבוש

אם אתם מעסיקים עובדים ורוצים לארגן להם יום כיף אמיתי, שהם לא ישכחו במשך זמן רב, טיול סנפלינג הוא התשובה המושלמת עבורכם. כל הפרטים על יום כיף שמבטיח שכולם ייהנו ושהחוויות לא במהירה יישכחו – כולל טווח מחירים מומלץ – במאמר שלפניכם.

למה דווקא סנפלינג ליום גיבוש?

לארגן יום כיף לעובדים זה לא תמיד פשוט. אחרי הכול, ברוב מקומות העבודה עובדים יותר משלושה אנשים, ואם ישאלו כל אחד לדעתו יקבלו יותר ממאה דעות על הדרך שבה הכי כיף לבלות יום כיף ביחד. למרות זאת, מישהו צריך לקבל את ההחלטה, ואם המישהו הזה הוא אתם – תזכרו דבר אחד: לא תצליחו אף פעם לרצות את כולם, וכדאי לבחור דווקא ביום כיף כזה, שיציב אתגרים לחלק מהעובדים שתמיד רצו אבל פחדו או לא עשו מכל סיבה אחרת, יהיה כיף לאלה שכבר עושים את זה, וגם את אלה שטוענים שהם לא יעשו את זה בחיים זה יכול לאתגר –  פשוט כי לא יהיה להם נעים… או בקיצור – סנפלינג!

  • כי זו חוויה של פעם בחיים (לפחות!)
  • כי זה מגבש – וזאת הרי אחת המטרות.
  • כי זה פשוט כיף – ועם זה אי אפשר להתווכח.סנפלינג ליום גיבוש
  • כי זה רק קצת פחות מלהטיס את כולם בחללית אל הירח.

וברצינות – כי סנפלינג הוא חוויה מדהימה ועוצמתית, שכל מי שעשה אותה חזר עם ברק בעיניים ועם הרבה יותר אמונה בעצמו וביכולות שלו – ואלה שתי תכונות שכדאי מאוד לחזק אצל העובדים גם לטובת הספקם בעבודה, וגם לטובת המשך החיים.

איך מארגנים טיול סנפלינג?

אם השתכנעתם שיום גיבוש בשילוב סנפלינג יהיה הדרך שלכם לשמח את העובדים – קודם כל נגיד לכם שאתם בהחלט צודקים. עכשיו – כדי שזה באמת יקרה, אתם צריכים לפנות לחברה שמתמחה בארגון ימי כיף שכאלה, ושמתמחה בארגון ימי גיבש סנפלינג. אם יש לכם המלצות – מצוין, אבל גם אם לא – אתם לא צריכים לדאוג. חיפוש פשוט ברשת יאפשר לכם להגיע אל הרבה מאוד חברות כאלה, ובירור עם הנציגים שלהן יוכל לתת לכם את כל הפרטים אודות המיקומים האפשריים לימי גיבוש סנפלינג, הפעילויות הנוספות שנכללות ביום כזה (אם בכלל) וכמובן – המחירים המבוקשים.

אז כמה צריך לעלות יום גיבוש סנפלינג?

כמובן שכל חברה תגבה מחיר אחר עבור יום גיבוש כזה, אולם טווח המחירים המומלץ עבור יום גיבוש שהפעילות העיקרית בו הוא סנפלינג נע בין 150 ₪ לבין 200 ₪ לעובד. אם מבקשים מחירים יקרים יותר – כדאי מאוד לבדוק מה כולל יום הגיבוש, על מנת להשוות עם הצעות של חברות אחרות שמבקשות פחות.

מה שבטוח הוא, שאם תבחרו באפשרות הזאת של יום גיבוש שמשלב סנפלינג, העובדים שלכם יחזרו הביתה עייפים אך מרוצים, ויגיעו למחרת אל מקום העבודה עמוסי חוויות טובות ושבעי רצון מהבוסים.

שווה, לא? גיבוש נעים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן