כמה עולה טיפול טווינה?

???????כיום יש לא מעט שיטות טיפול לא קונבנציונאליות אשר מוצעות לאנשים שסובלים ממגוון רחב של בעיות רפואיות – הן פיזיות והן נפשיות לצורך הענין. אחת מן הבולטות שבהן היא לא אחרת מאשר שיטת טווינה. על מה מדובר? הנה הפרטים שחשוב לדעת על השיטה.

טווינה היא שיטת טיפול במגע המבוססת על עקרונות הרפואה הסינית. השיטה דורשת הפעלת מניפולציות על גוף המטופל והמטרה היא בעיקר לשלב עבודה פיזית ואנרגטית, עם נקודות דיקור על רקמות הגוף.

במהלך הטיפול נחשף המטפל אל שימוש בשמנים, משחות, מיצויי צמחים, כוסות רוח ועוד. משך הטיפול קצר בהשוואה לאלטרנטיבות אחרות של רפואה סינית והוא נחשב אידיאלי עבור מבוגרים ובני גיל הזהב. בשנים האחרונות החלו גם הורים לתינוקות וילדים להתעניין בשיטה וזאת בשל הסטריליות שבה. מעבר לכך, השאלה כמה עולה טיפול טווינה תלויה במספר פרמטרים קבועים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים שיעזרו לכם לדעת מראש כמה עולה טיפול טווינה:

א. סוג הטיפול – ההבחנה העיקרית היא בין טיפולים המיועדים עבור נשים בהיריון, ילדים, פריצת דיסק או צוואר. ככל שהטיפול מורכב ורגיש יותר, כך צפוי המחיר שלו לעלות.

ב. השתתפות קופת החולים – יש קופות חולים המפנות את המטופלים לשיטות אלטרנטיביות ומסורתיות. הפניה כזו מצמצמת את ההוצאה הפרטית על טיפולי טווינה היות והיא כוללת השתתפות של הקופה.

ג. מספר הטיפולים הדרושים – אי אפשר לשאול כמה עולה טיפול טווינה מבלי לבדוק את מספר הטיפולים דרושים. המחיר לכל טיפול נקבע לפי מספר הטיפולים שבוצעו באותה שנה, לפי המלצות אנשי מקצוע ולפי ההתקדמות הבריאותית של המטופל.

טווח מחירים

העלות של טיפולי טווינה נמוכה יותר מכפי שנהוג לחשוב וברוב המקרים נגבים 100-170 ש"ח עבור טיפול בודד. כמובן שבסדרה של טיפולים העלות הכללית גבוהה יותר, אך המחיר פר טיפול אחד צפוי לרדת. בכל מקרה, רצוי להגיע אל טיפולי טווינה רק לאחר פגישת ייעוץ עם המטפלים והבנה לעומק של משמעות המהלך. לא מדובר על טיפולים המערבים תופעות לוואי ולכן ניתן לשלב אותם גם עם תהליכים קונבנציונאליים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן