כמה עולה טיפול מזותרפיה?

כמה עולה איפור קבוע לנשים

מזותרפיה היא שיטת טיפול חדשנית בה מזריקים חומרים ממצקים וממיסי שומן מתחת לעור. השיטה מתאימה לטיפול בבעיות של עור מקומט בפנים, של פיגמנטציה, של צלוליט ברגליים ועוד. טווח המחירים של טיפולים אלו הוא רחב ותלוי בסוג הטיפול.

העניקו לעצמכם מראה רענן וחדש

שיטת הטיפול במזותרפיה היא שיטה חדשנית המבוססת על החדרת שכבות של חומרים פעילים לשכבות העמוקות של העור. החומרים הפעילים מסוגלים לפעול שם לאורך זמן ולהשפיע גם על רדיוס העור הסמוך. טיפולי מזותרפיה מבוצעים באמצעות הזרקה של חומרים לאזורים מסוימים בגוף, כמו הפנים, הצוואר והירכיים. החומרים כוללים בין השאר ויטמינים, חומצות אמינו, חומצה היאלורונית וחומרים הומיאופתיים שונים שמצעירים את העור וממסים את תאי השומן. השיטה מתאימה לטיפול במצבים רבים – החל מקמטים בפנים ועד לצלוליט בירכיים.

מהם המחירים של טיפולי המזותרפיה השונים?

מחיריהם של טיפולי מזותרפיה נחלקים לפי סוג הטיפול:

  • טיפול פנים וצוואר – טיפול פנים אמנם מכסה שטח קטן, אולם התוצאות של טיפולי מזותרפיה לפנים נראות על פי רוב בצורה ברורה רק לאחר כ-4 עד 7 טיפולים, לכן כאשר רוצים לבצע טיפולים אלו יש צורך להכפיל את עלותו של טיפול בודד בכמות הטיפולים המשוערת. טיפול בודד עולה בין 700 ל-900 ₪, ואם מכפילים זאת בכ-6 טיפולים מגיעים ל-4,000 עד 6,000 ₪.
  • טיפול בצלוליט – אזור הירכיים הוא אזור רחב וגדול ולכן כל טיפול בו אורך זמן רב יותר ודורש השקעה מרובה לעומת טיפול פנים. גם באזור זה יש צורך במספר טיפולים עד שנראה שיפור ניכר, אך לעומת טיפולי הפנים כאן מדובר בסביבות ה-5 טיפולים. מחירו של טיפול בודד יהיה בין 950 ל-1,200 ₪ ובסה"כ סדרה של 5-6 טיפולים תעלה בין 4,700 ל-7,000 ₪.

אל תתפשרו על איכות המטפל

טיפול מזותרפיה הוא הליך רפואי לכל דבר, שדורש הבנה במבנה העור, בקיום הליך סטרילי וכדומה. בחירה במטפל לא מקצועי עלולה לעלות לכם בתופעות לוואי או בבזבוז כספי ללא תוצאות. לכן, חשוב שהטיפול יתבצע רק על ידי רופא מומחה שיש לו ניסיון מספק בתחום, אשר יעניק לכם תוצאות משביעות רצון.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן