כמה עולה יום כיף לעובדים?

יום כיף לעובדים

מעסיקים שרוצים לשמור על מוטיבציה גבוהה במקום העבודה חייבים לדאוג להפקת ימי כיף. ימים מן הסוג הזה מאפשרים לעובדים להרגיש חלק בלתי נפרד מהעסק, הם תורמים למערכת היחסים האישית והם מסייעים לשבירת הקרח בין ההנהלה הבכירה ובעלי התפקידים הזוטרים.

מעבר לכך, ימי כיף שוברים את השגרה הרגילה וכך משפרים את תפוקת העסק בטווח הקצר והארוך. השאלה היחידה היא כמה עולה התענוג ואיך מוצאים רעיונות ליום כיף ברמה הגבוהה ביותר.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יום כיף לעובדים

יש מספר גורמים שקובעים כמה יעלה לכם ליישם רעיונות ליום כיף:

א. כמות העובדים – ככל שכמות העובדים גדולה יותר כך צפוי התקציב לעלות. עם זאת, ניתן לבקש מהעובדים להשתתף בהפקת יום הכיף, או לחלק אותו למספר ימים שונים.

ב. מספר שעות האירוע – יש ימי כיף שנערכים לכל אורך שעות היום ומהבוקר עד הלילה, לעומת אירועים שנערכים מחוץ לשעות העבודה הרגילות ובשעות הערב בלבד. היקף האירוע קובע לא רק את התקציב שלכם אלא את הרלוונטיות של רעיונות מסוימים. קחו בחשבון את היקף האירוע לפני שאתם מחליטים איזה יום כיף לערוך.

ג. אטרקציות ופעילויות – בסופו של דבר, רוב העובדים זוכרים את האטרקציה המרכזית של האירוע. הפעלה ברמה גבוהה תגרום לעובדים לדבר על יום הכיף הרבה אחרי שהוא ייגמר, לעומת אטרקציה מאכזבת שעלולה דווקא לפגוע במוטיבציה ולגרום תוצאה הפוכה. עם זאת, כמובן שכל אטרקציה מתומחרת בצורה שונה והיא דורשת התייחסות למסגרת התקציב.

טווח מחירים

אחרי שתכירו את טווח המחירים המקובל יהיה לכם קל יותר למצוא רעיונות ליום כיף. גיבוש ל-10 עובדים במסעדה יעלה 2,000-3,000 ש"ח, לעומת יום כיף לעשרות עובדים במקום סגור שיעלה 5,000-15,000 ש"ח. לצורך השוואה, ימי כיף לחברות וארגונים עולים מאות אלפי שקלים ובארצות הברית התקציבים מזנקים אפילו יותר.

לסיכום, הגדירו מראש את מסגרת התקציב והחליטו על סדר עדיפויות. בחרו רעיון שמתאים לכמה שיותר עובדים וקבעו את שעות האירוע. התאימו את היקף האירוע למספר העובדים והכניסו לחישוב גם את אובדן שעות העבודה הצפוי.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן