כמה עולה ייעוץ עסקי?

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקיאנו חיים בעידן שבו רבים מאתנו נדרשים מעת לעת לשירותי ייעוץ עסקי. היועץ העסקי צריך להיות אדם בעל ניסיון בניהול, פרסום, שיווק, ניהול משאבי אנוש, ובקיצור – מדובר לא פעם על אדם שצריך להיות לו ניסיון מוכח בסיוע עסקי ובמתן שירותים ברמה הגבוהה ביותר שיש. לכן לעתים, נראה שהמחיר שמשלמים ליועץ העסקי הוא גבוה מאד, אלא שכמובן שא היועץ הוא מקצועי – מקבלים תמורה מלאה. אם כך, אין קובעים את המחיר לשירותי הייעוץ?

כך קובעים את המחיר

  • לפי שעה או לפי מכירות – יש יועצים עסקיים אשר גובים את המחיר עבור שעה. כלומר – ככל שנעזרתם יותר שעות בשירותי הייעוץ העסקי, כך תשלמו יותר. לעומת זאת, יש יועצים שעובדים בשיטת תמחור מעט שונה של מתן אחוזים קבועים מהרווחים של העסק, כאשר יש גם רף מינימום מסוים (במידה והרווחים אינם גבוהים).
  • ניסיון מוכח – אם מדובר על יועץ עסקי שיש לו ניסיון מוכח, ויש לו תעודות והמלצות מחברות גדולות ומוכרות במגזר העסקי והציבורי, הרי שאפשר שהוא ירשה לעצמו גם לגבות תעריף גבוה יותר. כמובן שיועץ עם פחות ניסיון, נוטה ברוב המקרים, לגבות מחירים נמוכים יותר.
  • יועץ שכיר או בכיר – אם מדובר על יועץ שכיר בתוך חברת ייעוץ עסקי, הרי המחיר שתשלמו לו (ובעצם לחברה עצמה), יהיה לרוב נמוך יותר. לעומת זאת, יועצים עסקיים שהם עצמאיים ומנהלים את שירותי הייעוץ בעצמם, גובים לרוב מחירים גבוהים יותר.

לקבלת הצעת מחיר לייעוץ עסקי – לחצו כאן

אז מה זה אומר על המחיר?

אם בוחרים במסלול של מחיר לפי שעה, הרי שמחיר הייעוץ העסקי מתחילים ב 300 ש"ח לשעת פגישה, ויכולים גם להגיע ל 800 ₪ אצל היועצים הבכירים והמנוסים ביותר. אם מדובר על אחוזים מתוך רווחי העסק, הרי שמדובר לרוב על מחיר בסיסי עבור הפגישות + טווח שנע בין 3 ל 10 אחוזים מסך הרווחים שהעסק רשם בעקבות שירותי הייעוץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן