כמה עולה כיוון פסנתר?

כיוון פסנתר

אם אתם זקוקים לשירות של כיוון פסנתר, חשוב מאד לקרוא לאיש מקצוע אשר מומחה בתחום, שיבצע את המלאכה. מומלץ שלא לנסות ולכוון את הפסנתר שלכם בעצמכם, מאחר שלרובנו אין את הידע הנדרש לכך. כיוון לא מקצועי ולא נכון של הפסנתר – עלול לגרום נזקים חמורים למיתרי הפסנתר, ויכול להביא לשחיקה מהירה שלהם ואף לקריאתם. אם כך, אם יוצרים קשר עם איש מקצוע – מה יהיה המחיר שהוא ידרוש תמורת השירות? יש לקחת בחשבון כמה דברים בנוגע למחיר.

ההשפעה על מחירי השירות

●       ניסיון – קודם כל, לרוב אדם שמבצע כיוון פסנתר יותר שנים, ויש לו ניסיון רב יותר בתחום, גם ירשה לעצמו לקחת מחיר שיהיה גבוה יותר. יש לקחת בחשבון עם זאת, שהפרשי המחירים אינם גבוהים מידי, ואין מדובר על פערים שאי אפשר לכסות. על כן, ברוב המקרים משתלם יותר לשכור את שירותיו של מכוון פסנתרים בעל ניסיון, גם אם במחיר מעט יותר גבוה.

●       ייעוץ והכוונה – חלק נכיר מהאנשים שמחפשים שירות מקצועי של כיוון פסנתר, גם מתלבטים באשר לרכישת פסנתר עוד קודם לכן. ישנם מכווני פסנתרים מקצועיים, אשר מוכנים גם לייעץ באופן בלתי תלוי באשר לרכישת פסנתר ואף מוכנים לבדוק אותו, ובמדיה ותבקשו לרכוש אותו – גם יכוונו אותו עבורכם, לרוב ללא תוספת תשלום או עם תוספת תשלום מועטה.

●       תדירות השירות – ישנם מכווני פסנתרים, אשר מוכנים תמורת סכום חד פעמי, לבוא בתדירות קבועה ולבצע כיוון פסנתר. לרוב מדובר על כיוון שנדרש פעם בשנה עבור פסנתר, אלא אם המכוון קבע אחרת, שיש לכוון את הפסנתר לעתים קרובות יותר בשל תנאים שונים שחלים על הפסנתר ומשפיעים עליו ביתר שאת (לחות גבוהה, וכיו"ב). לעומת זאת יש מכוונים, שפשוט גובים סכום עבור כל ביקור בנפרד.

מה תהיה העלות הסופית?

העלות הסופית עבור כיוון פסנתר כאמור תלויה במספר גורמים, ובעיקר בניסיון של מכוון הפסנתרים. לרוב, המחיר עבור פגישה אחת נע בין 350 ל400 ש"ח שבה מבוצע הכיוון. אם מדובר על שירות שמשלב גם ייעוץ ברכישה, מדובר על תוספת נוספת, שיכולה להשתנות בין היועצים השונים, גם הם לרוב לפי הניסיון שלהם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן