כמה עולה כיסא אורתופדי

chair

לפני שאנו ניגשים לאורתופד, ישנן בעיות רבות אשר נוכל לפתור בעזרת כיסא אורתופדי

כאשר אנו מבלים זמן רב בישיבה על כסאות אשר אינם בנויים לתמיכה בגבנו, אנו חושפים את עצמנו להתפתחות בעיות אורתופדיות שונות. כיסא אורתופדי יכול לסייע לנו רבות בהימנעות מבעיות אלו ובטיפול בהן במידה והן התפתחו, וכן יכול לחסוך לנו פעמים רבות את הצורך בביקור אצל אורתופד.

אז מה משפיע על מחיר כיסא אורתופדי?

סוג הכיסא: גם בכיסאות אורתופדיים אנו רואים שונים רב בין הסוגים השונים, וניתן למצוא כיום כיסאות אורתופדיים מכל סוג שהוא- כיסאות למחשב, כיסאות שולחן, כיסאות כיתה ועוד. המגוון הרחב של הסוגים מאפשר לנו להתאים כיסא אורתופדי לכל סיטואציה, אולם אנו רואים גם שוני במחירם של הסוגים השונים. ככל שסוג הכיסא משוכלל יותר, כך נראה גם עלייה במחיר, כך שלרוב כיסאות כגון כיסאות מנהלים יהיו הכיסאות היקרים ביותר, בעוד שכיסאות כיתה יהיו זולים משמעותית יותר.

איכות הכיסא: גם אם אנו מסתכלים על כיסאות מאותו סוג, לדוגמא כיסאות מנהלים, אנו רואים שוני באיכות הכיסא. איכות הכיסא נמדדת לפי חומרי הגלם בהם עשו שימוש לשם יצרת הכיסא, וכן ההשפעות האורתופדיות שלו, כאשר ישנם כיסאות בעלי השפעות משמעותיות יותר מכיסאות אחרים. ככל שהכיסא שאנו בוחרים איכותי יותר, נצטרך כמובן לשלם עבורו יותר.

החברה המייצרת: גם בכיסאות אורתופדיים, כמו בכל תחום, אנו רואים חברות מובילות. במידה ונבחר כיסא אורתופדי מחברה מוכרת ומובילה, ככל הנראה נאלץ לשלם עבורו יותר מאשר עבור כיסא דומה אשר נרכש מחברה פחות מוכרת. למרות האמור, בתחום זה אנו רואים תמורה עבור כספנו וברוב המקרים החברות המוכרות רכשו את שמן בצדק.

chair

במידה וכיסא אורתופדי אינו מסייע לנו, חשוב לפנות לאורתופד מקצועי

כיסא אורתופדי, אשר לרוב מחירו ינוע בין 200-1,000 ₪ יכול לסייע לנו עד רמה מסוימת, ובמידה ואנו סובלים מבעיות שאינן עוברות חשוב לפנות לאורתופד מוסמך אשר יוכל לבדוק את הבעיה לעומק ולספק לנו פתרון רפואי שיקל על מצבנו בצורה מקצועית, ממוקדת ואיכותית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן