כמה עולה כסא גלגלים ממונע?

כסא הגלגלים הממונע הוא כלי חשוב להשגת איכות חיים עבור עשרות אלפים

כסא הגלגלים הוא מסוג ההמצאות שמבדילה את האנושות המודרנית מזו של לפני עשרות ומאות שנים, והופכת את העולם המודרני לעולם שבו כל אדם יכול לתפקד בצורה איכותית ונוחה בלי להרגיש את מגבלותיו הפיזיות ביתר שאת. אם בעבר נכות פיזית ומוגבלות מוטורית היו משמעותן חוסר תפקוד כללי וחוסר יכולת להסתגל לחברה, הרי שהיום עם ההתקדמות העצומה בתחום הנגישות ובתחכסא גלגלים ממונעום כיסאות הגלגלים קיימות מעט מאוד פעולות שאותן אדם מרותק לכיסא גלגלים לא יכול לבצע. כמובן שהאוכלוסייה המרותקת לכיסאות גלגלים היא אוכלוסייה רחבה מאוד, ואי אפשר לאפיין במדויק את כל האוכלוסייה הזו תחת מוגבלות אחת ופוטנציאל אחיד להסתגלות. עם זאת, כיום גם האנשים בעלי מוגבלויות מוטוריות חמורות יחסית יכולים למצוא את המסגרת האיכותית שתאפשר להם לתפקד באופן מקסימלי, לרוב עם כסא גלגלים ממונע בתוצרת איכותית. מדובר בהשקעה בסיסית וחשובה עבור עשרות אלפי מרותקים לכיסאות גלגלים בחברה שלנו, ולכן חשוב מאוד להכיר את האפשרויות בתחום זה ולהבין כמה בדיוק נצטרך לשלם בממוצע עבור מוצר איכותי בתחום של כיסאות גלגלים ממונעים. צירפנו כאן מחירון בסיסי.

כמה נצטרך לשלם ברכישה איכותית ומוצלחת של כסא גלגלים ממונע

  • כסאות גלגלים ממונעים הם מוצרים איכותיים, כאשר האפשרויות הזולות והבסיסיות ביותר בתחום זה עומדות על 9,000 ₪ לכל הפחות. במחיר זה אנחנו יכולים למצוא כסא גלגלים ממונע מהתוצרת הבסיסית ביותר, עם פונקציות הנעה בסיסיות ומנגנון התקפלות בסיסי, שיכול להתאים למי שמוגבלותו הפיזית אינה חמורה ואולי אף למי שלא מבלה את מרבית יומו על כיסא הגלגלים. עם זאת, כשאנחנו עולים ברמות, באיכות ובאפשרויות של כסא הגלגלים הממונע אנחנו צריכים לשלם באופן משמעותי יותר בהתאם. דגמים גדולים יותר, עם מנגנונים איכותיים יותר של הנעה ושטח רב יותר לנוחות מקסימלית, יעלו לנו סכומים שמתחילים מ-10,500 ₪. האפשרויות האיכותיות ביותר בתחום זה כוללות כסאות גלגלים עם מנגנונים איכותיים של העמדה ומתאימים למחייה מלאה ויום יומית עליהם, ויכולים להגיע עד מחירים של 50,000 ₪ ויותר.

 

  • מי שרוצה לחסוך בעלויות כסא הגלגלים הממונע יכול לבחון אופציות כמו השכרת כסא גלגלים או קנייה מיד שנייה. השכרה מיד שנייה מתאימה למי שלא זקוק לכיסא ממונע ואיכותי בשגרה היום יומית אלא רק לאירוע חד פעמי של כמה ימים, במקרה זה נמצא השכרה במחיר ממוצע של 1,000 ₪ לחודש. רכישה מיד שנייה, הגם שצריך לבצע אותה בזהירות יתרה, תעמוד בממוצע על כ-50% מערכו הרגיל של כסא הגלגלים.

מומלץ להכיר היטב את האפשרויות בתחום ולבחור בכיסא המתאים לנו ביותר

לא תמיד כסא גלגלים יקר ובעל פונקציות מתקדמות הוא האופציה האיכותית ביותר עבורנו. עלינו להתייעץ עם אנשי המקצוע ועם הסביבה הקרובה לנו, להבין מהו סוג הכיסא שנחוץ לנו ולרכוש את האופציה האיכותית ביותר עבורנו בתחום זה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן