כמה עולה לאבטח את הבית לתינוקות?

אביזרי בטיחות

כשיש לנו תינוק בבית, הדבר החשוב ביותר שעלינו לעשות הוא לדאוג לבטיחות

ברגע שבו יוצא תינוק לאוויר העולם, משתנים חיי המשפחה מקצה לקצה. בוודאי כאשר מדובר בתינוק ראשון בבית. אנחנו צריכים ללמוד לשנות את ההרגלים שלנו ואת שגרת היום יום שלנו בצורה די קיצונית. יתרה מכך, עלינו להבין שהבית שלנו צריך להשתנות בצורה משמעותית גם כן. אנחנו לא מדברים, כמובן, על כל הדברים המובנים מאליהם אותם צריך להוסיף לבית שלנו – חדר לתינוק, לול וכל המוצרים הנלווים הרלוונטיים לנוחיותו ולשגרת החיים התקינה של התינוק. אנחנו מדברים על כלל האביזרים והמוצרים שתפקידם הוא לאבטח את הבית בצורה הטובה ביותר עבור התינוק. אביזרי בטיחות לתינוקות נועדו לתת מענה עבור חלקים בבית שלנו שיכולים לסכן את התינוק הסקרן והחקרן, כך שהוא לא יהיה מסוגל להיפגע מהם כלל ושהסביבה שבה הוא חי וגדל תהיה הסביבה הבטוחה והסטרילית ביותר עבורו. כעת נגע בכמה מהמוצרים הללו ונבין מה תפקידו של כל אחד מהם, ולאחר מכן גם נבין כמה אבטוח הבית לקראת התינוק יעלה לנו.

אביזרי בטיחות

 

כיצד נאבטח את הבית לתינוקות בצורה הטובה ביותר, וכמה עולים אביזרי בטיחות לתינוקות?

  • באילו מוצרים מדובר? כשאנחנו מדברים על אביזרי בטיחות לתינוקות, הכוונה היא קודם כל לכך שנדע בדיוק מה קורה עם התינוק שלנו בכל עת ושנוכל לתת לו מענה כאשר נידרש לכך. המוצר הבולט, בהקשר זה, הוא אינטרקום לתינוק – המחבר תמידית בין החדר שלו לחדר שלנו, וכך נוכל לשמוע כאשר הוא בוכה או בכל סיטואציה אחרת בחדר שלו. עוד מוצר רלוונטי הוא גדרות בטיחות, שתפקידן למנוע מהתינוק שלנו להגיע לאזור שאליו הוא לא צריך להגיע מפאת בטיחות (כמו מדרגות, למשל). עוד מוצר קטן וחשוב הוא מגן פינות – התינוק שלנו זוחל ומסתובב ברחבי הבית, ולעתים פינות של רהיטים יכול להיות סכנה עבורו כאשר הוא מנסה להתרומם או לזחול כאשר הוא מסתכל מטה. מגן פינות מונע את הפגיעה הזאת. מוצר רלוונטי נוסף הוא תופסן מגירות, שמונע מהתינוק לפתוח ארונות ומגירות אותם הוא לא צריך לפתוח, וכך בעיקר גם מונע את הסגירה שלהם על היד שלו.
  • כמה זה עולה? לכל אחד מהמוצרים הללו יש טווח מחירים משלו. אינטרקום לתינוק עולה בין 200 ל-400 ₪ בהתאם לדגם. מעקות וגדרות בטיחות עולים בממוצע 350-500 ₪. מגני פינות עולים כ-30-40 ₪ לאריזה של 3-4. תופסני מגירות עולים 20-40 ₪ לאריזה של 2-4.

ההשקעה הכספית שאנו צריכים להשקיע היא כאין וכאפס לעומת בטיחות התינוק שלנו

ברור שיש השקעה כלכלית נלווית לא מבוטלת לאבטוח הבית שלנו לקראת התינוק ולאביזרי בטיחות לתינוקות. עם זאת, ההשקעה הזאת היא כאין וכאפס לעומת השמחה שמביא התינוק לבית שלנו, ובוודאי שלעומת בטיחותו, בריאותו ואושרו של התינוק בבית שלנו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן