כמה עולה לארגן חתונה בדרום?

חתונה בדרום

ארגון חתונה מלווה בהוצאה כספית לא מבוטלת

אל ההתרגשות הרבה לקראת החתונה מתלווה לרוב גם דאגה וטרדה מן ההוצאה הכספית הגדולה הכרוכה בהרמת האירוע. מכיוון שבימנו ארגון של חתונה עשוי להגיע לסכומים של מאות אלפי שקלים, יותר ויותר זוגות מבררים כיצד ניתן לחסוך בהוצאות הרבות על האירוע. למרבה המזל, ארגון חתונה באזור דרום הארץ צפוי להיות זול בהרבה מאשר ארגון של חתונה במרכז.

 

חתונה בדרום

 

אז כמה עולה בעצם לארגן חתונה בדרום הארץ?

• המחיר משתנה בהתאם לעונה – המחיר הכולל של ארגון חתונה בדרום הארץ משתנה כמובן בהתאם לעונת השנה. בעונות מבוקשות יותר דוגמת חודשי האביב והקיץ (מאי-יולי) המחירים מזנקים, בעוד שבמהלך החורף מדובר במחירים נמוכים יותר. כך למשל, מחיר מנה לסועד תעלה בדרום בין 150-250 ₪ בקיץ, בעוד שבחורף המחירים יהיו זולים בכ-30 ₪ בממוצע.

• תלוי באיזה יום בשבוע אתם מתחתנים – חתונות בימי חמישי בערב עולות יותר מאשר חתונות באמצע השבוע או בשישי בצהריים. בעבור חתונת חמישי תשלמו לרוב תוספת של כ-30-50 ₪, בעוד שבחתונת שישי תוכלו לחסוך סכום כסף דומה.

• תשלום לספקים ונותני שירות – מעבר להוצאה על האולם או גן האירועים, יש לקחת בחשבון כמובן את התשלום לספקים השונים. תקליטן בדרום הארץ יוכל לגבות מכם בין 2,000 ל-4,000 ₪, בעוד שמחירו של צלם חתונות ינוע בין 3,000 ל-8,000 ₪. כמובן שהמחירים מושפעים גם מגודל האירוע, כמות האורחים והמשך המשוער שלו.

חתונה בלתי נשכחת בתקציב ההוצאות שלכם

אל חשש, גם בתקציב הוצאות מוגבל ניתן לארגן חתונה מרגשת ובלתי נשכחת. כל שעליכם לעשות הוא להקדיש לארגון האירוע זמן ומחשבה, ולא לחשוש להשוות בין ספקים ונותני שירות שונים. לא תמיד הספק אשר דורש את המחיר הגבוה ביותר בעבור השירות שהוא מספק לכם יהיה אכן בעל המקצוע המתאים והנכון עבורכם. זה הזמן להתחיל להתייעץ עם חברים ומכרים ולנסות לקבל מהם המלצות לגבי בעלי מקצוע הגונים ומשתלמים.

כמו כן, כדאי להגדיר לעצמכם מהם הנושאים המצויים בראש סדר העדיפויות ועליהם אינכם מוכנים להתפשר (צלם ברמה גבוהה, חתונה ביום חמישי בערב וכו') – לעומת נושאים בהם אתם מוכנים לחסוך מעט בעלויות. בהצלחה!

המאמר באדיבות: נסיה – אולם וגן אירועים

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן