כמה עולה לבנות פרגולה מעץ?

פרגולות

פרגולה מעץ הינה פתרון נהדר אשר מוסיפה גם מראה עיצובי מעניין מאוד לגינתכם או לגגכם וגם מספקת צל ומקום ישיבה אסתטי בכל הנוגע לישיבה מחוץ לבית. אך השאלה המתבקשת היא מהן העלויות הכלולות בכל הנוגע לבניית פרגולה מעץ, כיצד ניתן להוזיל עלויות אלו ואיך ניתן להקל עלינו בכל הנוגע לבניית הפרגולה? כאן אנו נענה על שאלות אלו ונביא מידע בכל הנוגע לתכנון ובניית הפרגולה אשר תתאים לכם, בואו נתחיל.

פרגולות

השלב הראשון – בקשת אישור


השלב הראשון, לאחר שהחלטתם כי אתם רוצים לבנות פרגולה הוא בקשת אישור מהועדה המקומית לתכנון ובנייה באזורכם. את תהליך הבקשה ניתן לבצע גם באמצעות עזרה ממהנדס מוסמך אך גם באופן עצמאי. התהליך עצמו כולל תשלום חד פעמי בכל הנוגע לקבלת ההיתר, ומומלץ להיערך אליו מראש באמצעות בדיקות וקריאה קפדנית באתר של המועצה לתכנון ובנייה בכל הנוגע לאילו טפסים יש הצורך למלא.

 

שכירות בעל מקצוע לבניית הפרגולה


לאחר קבלת האישורים המתאימים, הנכם מוזמנים להתחיל בהכנות לקראת ההרכבה של הפרגולה. בררו את מחירי העץ באזורכם, התחשבו בהאם יש הובלה של העץ ומהי האיכות והסגולה של כל סוג עץ בכדי להתאים באופן מושלם את הפרגולה שלכם לאזורכם. מעבר לכך, הנכם כמובן בעלי האפשרות לבנות פרגולה באמצעות שימוש בחברה חיצונית, דבר אשר יחסוך מכם רבות את הטרחה הכלולה בהנדוס והבנייה, שימוש בשירותיה של חברה חיצונית לבנייה מתאימה מאוד לאנשים אשר אין בידיהם את הזמן או אפילו את היכולת והידע לבנות פרגולה איכותית אשר תשרת לאורך זמן רב.

 

בנייה עצמאית


בניית פרגולה באופן עצמאי תכלול מכם בדיקות רבות ואופי חזק ביותר, תצטרכו לבדוק את האופציות הקיימות, רכישה עצמאית מספקים נפרדים בכל הנוגע לעצים, כלים ואמצעים לבניית הפרגולה, בניית פרגולה באופן עצמאי תעלה כבין 300 שקלים ועלולה להגיע אפילו לסכומים של כ-800 שקלים למטר מרובע כתלות בעץ ובסגנונות העיטור והקישוט, מסמרים מתאימים ועוד אמצעים, ואפילו קניית כלים מתאימים.

בניה באמצעות חברה

בניית פרגולה תוך שימוש בחברה מקצועית המתמחה בבניית פרגולה יכולה להעלות כבין 500 שקלים ויכולה להגיע אפילו ל-1000 שקלים ויותר למטר מרובע, אך הדבר יבטיח פרגולה אמינה, עם אחריות בכל הנוגע לעמידותה ואיכות החומרים.


לסיכום, בניית פרגולה צריכה להתחיל בקבלת אישור, לאחר מכן הנכם מוזמנים לבצע הרכבה עצמית – דרך אשר יותר זולה בכ-20% משכירת חברת פרגולות. אך לעתים ניתן לפגוש מחירי מציאה, חברות המתמחות אשר יבצעו הרכבה של פרגולה במחירי עלות החומר וזאת מכיוון שחברות אלו יכולות לבצע רכש זול יותר מספקיהן, ולכן תחילה בצעו בדיקה בכל הנוגע למחירים הקיימים בשוק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן