כמה עולה לבצע איטום חלונות?

איטום חלונות

האם יש לכם נזילה שמקורה בחלון שלכם? זוהי אכן יכולה להיות בעיה רצינית למדי – כי כך תוך זמן קצר הבית כולו מתמלא במים, הקיר מתמלא בנוזלים, והתוצאה מאוד לא נעימה. לכן, אתם מעוניינים ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות מקצועי של איטום חלונות, על מנת לפתור את הבעיה. כמובן ששירות כזה ניתן תמורת תשלום, ואז מגיעה שאלה לא פחות חשובה – כמה בכלל עבודות האיטום הללו יעלו, ועל מה בעצם אנחנו משלמים? הנה כמה השפעות על מחירי האיטום שכדאי להכיר:

כך קובעים את מחירי האיטום

איטום חלונות

  • באילו חומרים משתמשים? – קודם כל, ברור שיש השפעה מסוימת על המחיר של איטום חלונות, בהתאם לסוג החומר שבו משתמשים. החברה שמבצעת את האיטום יכולה להמליץ לכם על כמה חומרים, ואתם תשימו לב כמובן שהמחיר ביניהם לא אחיד. הסיבה לכך נובעת מהאיכות שלהם. לרוב, ככל שחומר האיטום הוא יקר יותר – כך הוא גם איכותי יותר. האם תמיד לבחור בחומר היקר יותר? זה כבר תלוי ברצון שלכם לקבל איטום איכותי יותר או פחות בהתאם לנסיבות.
  • איטום מבפנים או מבחוץ – זה קריטריון שיכול להשפיע באופן ניכר על המחיר של איטום החלונות. יש הבדל בין עבודות איטום שניתן לבצע מתוך הבית, לבין עבודות האיטום שחובה לבצע בחלק החיצוני של החלונות. אם אתם גרים בבניין קומות, אזי הדרך היחידה של אנשי המקצוע לבצע את האיטום, הוא בעזרת ציוד סנפלינג. במצב כזה, העבודה כולה מתייקרת באופן ניכר – כי יש כאן עניין של הכשרת צוות, שימוש בציוד, ביטוח, ועוד.
  • ניסיון ומקצועיות – זה קריטריון שהוא לא פחות חשוב מהאחרים! ברור שאם תפנו לאדם שרק לפני כחצי שנה פתח עסק של איטום חלונות הוא עוד בהרצה, ולכן מחיריו אולי עוד יהיו נמוכים. מהצד השני, אם אתם פונים לחברה מנוסה, שעובדיה יודעים כיצד ניתן לאטום את כל סוגי החלונות וכבר יש לה אינספור המלצות, אפשר גם לצפות לכך שהמחיר יהיה לעתים גבוה יותר.

ומהו הטווח המקובל?

אם זה איטום חלונות מבפנים, המחירים יכולים לנוע בין 200 ל- 700 ש"ח. לאיטום מבחוץ, המחיר מתחיל ב- 1,500 ש"ח לחלון ויכול להגיע גם ל- 4,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן