כמה עולה להוציא כרטיס תושב

כרטיס תושב

מדוע כדאי להחזיק כרטיס תושב?

במרבית הערים הגדולות בארץ ישנם כרטיסי תושב שכל תושבי העיר יכולים להנפיק

בין אם מדובר בירושלים, בתל אביב, בחיפה או בכל עיר מרכזית וגדולה אחרת – כרטיסי התושב כבר הפכו לסטנדרט בכל מה שנוגע לשגרת היום יום ולכרטיסים השימושיים ביותר בארנק של רבים מאתנו.

למעשה, מדובר בקונספט פשוט מאוד – העירייה וגופים שונים מטעמה מציעים מגוון רחב מאוד של שירותים ואפשרויות במחירים מוזלים, והטבות אחרות, עבור מי שמוציא כרטיס תושב מול העירייה.

בדרך כלל הפרוצדורה של הוצאת כרטיס שכזה היא לא מסובכת עבור מי שמתגורר בעיר, ומחליף את כתובתו במשרד הפנים לכתובת שלו בעיר זו – וכעת נכיר מעט יותר טוב את ההטבות השונות שניתן לקבל, שהופכות את כרטיס התושב לכרטיס שימושי כל כך.

 

טווח מחירים :

הנפקת כרטיס כרוכה בתלשום חד פעמי כאשר טווח המחירים נע בין 10 ₪ ל 30 ₪ תלוי באיזה עיר אתה מתגורר כמו כן משך תקופת החברות משתנה מעיר לעיר, בחלק מהערים  התשלום הוא למשך שנה ובחלק מהערים לשנתיים עד שלוש שנים.

כרטיס תושב

 מהן ההטבות שהם מסבים לכם?

  • תחבורה – אחד השימושים היעילים ביותר של כרטיס תושב בכל עיר מרכזית הוא כל מה שנוגע לתחבורה – ספציפית, לגבי חנייה בכחול-לבן (תו עירוני) ולגבי חנייה מוזלת בחניונים בעיר. ישנם כרטיסי תושב המעניקים הנחות של 20-30% בחנייה בחניונים בעיר – וזוהי הנחה משמעותית ביותר.
  • צרכנות – כמעט בכל סוג של קנייה ניתן להשיג הנחה כזו או אחרת באמצעות כרטיס תושב, בחנויות שונות ברחבי העיר. בין אם מדובר בצרכנות יום יומית של מצרכים ממש, ובין אם ברכישות גדולות ומיוחדות יותר כמו בגדים או תכשיטים – כרטיסי תושב מעניקים לא מעט הטבות.
  • פנאי ובידור – מופעים שונים של בידור, הופעות מוסיקה, אירועי ספורט שונים – כולם אירועים שבמקרים רבים מאוד יש להם קשר ישיר לעירייה, ומשום כך באמצעות כרטיס תושב ניתן לקבל הנחה מיוחדת ונקודתית עבורם.

אל תהססו ותתעכבו – מהרו להוציא כרטיסי תושב ותהנו מההטבות הרבות שלהם

בסופו של דבר, בין אם מדובר בעיר שבה נולדתם וגדלתם ובין אם מדובר בעיר אליה עברתם עבור לימודים או עבודה – אין שום סיבה בעולם שלא להוציא כרטיס תושב. בחנו היטב את ההטבות שאתם מקבלים, הוציאו את כרטיס התושב, ותהנו ממגוון רחב מאוד של הנחות ואפשרויות בזכותו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן