כמה עולה להתקין בריכות שחיה?

גיבושון

התקנת בריכת שחיהאם אתם מתגוררים בבית פרטי ומעוניינים לשדרג את המתחם שלו בצורה יוצאת מן הכלל, נראה כי בריכת שחייה היא המענה הטוב ביותר שיש לצורך כך ללא כל צל של ספק.

מן הסתם, בריכות שחיה ביתיות מתאימות עבור משפחות, בעלי בתים ומשקיעים בתחום הנדל"ן. הבריכות משמשות לביצוע פעילות גופנית ולבילוי זמן איכות משותף עם חברים או הילדים. את הבריכות אפשר למקם בחצר או בגינה וליהנות מבחירה בין מגוון גדול של חומרים וגדלים. יש הרבה סוגים של בריכות שחיה והמאפיין המשותף שלהן הוא שיפור איכות החיים.
מחיר בניית בריכות שחייה ביתיות מושפע מפרמטרים אותם כדאי להכיר.

הגורמים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולות בריכות שחיה:

א. גודל הבריכה – ככל שהבריכה גדולה יותר, כך העלות הכללית עולה אך העלות פר מ"ר יורדת. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי גודל הבריכה האידיאלי וחשוב להבין בחשבון את שיקולי הבטיחות.

ב. עיצוב – בריכה עגולה עולה פחות מבריכה מלבנית, משושה או כזו המעוצבת בצורה ייחודית. רצוי לבחור את העיצוב לפי העדפות אישיות ולבדוק האם הבריכה מתאימה לגיל הדיירים הצפויים להשתמש בה.

ג. שיטת בנייה – ההבדלים העיקריים בין בריכות שחיה ביתיות באים לידי ביטוי בשיטת הבנייה. אפשר לבחור בין בריכת בטון, בריכה מתועשת, בריכה עלית ובריכות פיברגלס.

ד. אביזרים נוספים – הפעלה של בריכה דורשת רכישה של אביזרים נוספים כגון רובוט ניקוי, כלור, רשת, משאבות, בקרים אוטומטיים ועוד. יש להביא בחשבון את עלות האביזרים הללו לצורך שקלול סופי של מחיר בריכות שחייה.

טווח מחירים

קשה לקבוע בצורה חד משמעית כמה עולות בריכות שחיה אולם ניתן לשער כי מדובר על הוצאה של כמה אלפי שקלים לפחות. טווח המחירים הרחב מוכיח כי ניתן להשיג בריכות מסוגים שונים, אולם הוא יכול לתרום גם במהלך ביצוע השוואה בין חברות שונות. מלבד המחיר, חשוב לבחור בריכה לפי שיקולי התקנה, מקצועיות ואחריות. כדאי גם להקפיד על תחזוקה קבועה של הבריכה ולהבטיח את הניקיון שלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן