כמה עולה להתקין וו גרירה לרכב

וו גרירה

וו גרירה לרכב מאפשר לעשות בו שימוש מודולארי ויעיל גם ללקוחות פרטיים וגם למסחריים

העלות של רכבים חדשים היא אחד מהגורמים המרכזיים להוצאות גבוהות של חברות קטנות בתחילת דרכן. הסיבה לכך נובעת מכך שהשימוש ברכבים שונים נעשה בהתאם להנחיות היצרן שלהן, ולא מאפשר גמישות או הסבה מהירה.

וו גרירה לרכב פותר את הבעיה הזאת. וו גרירה לרכב ניתן להתקנה כמעט על כלל סוגי הרכבים, ומאפשר לרתום לרכב הפרטי שלנו עגלות וציוד נלווה. כך, אנו יכולים להפוך במהירות רבה את הרכב הפרטי שלנו לרכב בעל יכולת נשיאת ציוד בנפח גדול מאוד, לרתום אליו רכיבים שונים הדרושים לנו לעבודה, להעביר סחורה ממקום למקום ועוד. לכן, השקעה זו היא כדאית גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקים.

מהי העלות של התקנת וו גרירה לרכב

כאמור, וו זה מאפשר לנו לעשות בו שימוש מודולארי, יתרון עצום בעיקר ללקוחות עסקיים. עסקים קטנים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכבים ייעודיים לכל מטרה, ולכן הגדלה של מגוון הפעולות אשר הרכב יכול לבצע היא חשובה ביותר עבורם.
העלות של התקנת וו גרירה לרכב נעה בין 2000 ל3000 שקלים, כאשר היא תלויה במספר גורמים מרכזיים:

  • התאמה לרכב: חברות הרכב השונות זיהו את הפוטנציאל בוו גרירה לרכב מבחינה כלכלית, ולכן החלו בשיווק ווים ייעודיים לרכביהם. רכיב מקורי יתאים יותר למבנה השלדה של הרכב ויהיה נוח יותר להרכבה, אך יעלה סכום יותר גבוה בהתאם.
  • עוצמת הוו: וו גרירה לרכב צריך להתאים ליכולות הנשיאה של הרכב. עובי הוו וגודלו הינם פרמטרים מרכזיים בקביעת המחיר הסופי.
  • שילוב מערכות חשמליות: וו בעל יכולת נעילה חשמלית, או בעל פונקציות ייחודיות יעלה באופן טבעי יותר, אך ימנע נזקים חמורים לגוף הרכב בעת הגרירה.

רכשו וו גרירה רק מבעל מקצוע מוביל ואיכותי

חשוב לא להתפשר על וו גרירה באיכות ירודה. התפשרות זאת עשויה להוביל לסכנת חיים ממשית, ולנזק מהותי לציוד הנגרר ולרכב עצמו. רכשו וו גרירה רק מספק מוביל ואיכותי, אשר ידע לסיים לכם בהתאמתו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן