כמה עולה להתקין מדפים מודולריים?

מדפים מודולריים הינם בעצם מערכת מדפים אשר ממלאים את כל חלל האחסון הנתון לנו, מלבד רווח מסוים הקיים בין זוג מדפים. את המדפים עצמם ניתן להזיז באמצעות מערכת גלגלות המחברת ביניהם, כאשר הדבר מזיז בעצם את הרווח בין זוגות המדפים כך שאנו יכולים לגשת בנוחות לכל מדף תוך שמירה על ארגון צפוף שלהם המאפשר לנו לנצל את חלל האחסון בצורה הטובה ביותר.

אז מה משפיע על מחירם של מדפים מודולריים?

  • כמות המדפים: אחד הגורמים המשפיעים בצורה המשמעותית ביותר על מחירם של מדפים מודולריים הינו כמובן כמות המדפים, כאשר ככל שנעשה שימוש ביותר מדפים במערכת המודולרית שלנו, כך נצטרך לשלם עבורה יותר. כמו כן, מדפים גדולים יותר מחייבים אותנו לא רק ברכישת חומרי גלם רבים יותר, אלא גם בהתקנת גלגלות מסוגים שונים אשר יכולות להתמודד עם אורך המדף, ולכן גם עבורם נשלם יותר.
  • איכות המערכת: כאמור, מערכת מדפים מודולריים קומפקטוס אינה בנויה רק מהמדפים עצמם, אלא גם מקומפלקס גלגלות המאפשרות לנו להזיז את המדפים בקלות ויעילות. מערכות שונות הינן כמובן בעלות איכויות שונות, אשר באות לידי ביטוי בקלות בה אנו יכולים להזיז את המדפים וכן בתנועתם החלקה אשר שומרת על הציוד הנמצא עליהם במקומו. מדפים מודולריים איכותיים יותר יעלו לנו מחיר גבוה יותר מאשר מדפים מאיכות נמוכה יחסית, אולם הם משפרים את חווית השימוש שלנו בהם וכן מסייעים לנו בשמירה על תוכנם.
  • חומרי הגלם: שני חומרי הגלם העיקריים בהם נעשה שימוש לשם בניית מדפים מודולריים הינם עץ ומתכת, כאשר הסוגים השונים של העצים והמתכות משפיעים משמעותית על מחירם הסופי של מדפים מודולריים, וככל שנעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים ויקרים יותר, כך יעלה גם מחיר כל המדפים.

מחיר מדפים מודולריים מושפע מגורמים רבים, ולכן נמצא טווח מחירים

מחיר מדפים מודולריים נע בדרך כלל בטווח שבין 500-10,000 ₪, כאשר ישנם דגמים ומערכות זולים או יקרים יותר מטווח זה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן