כמה עולה להתקין מצלמות אבטחה לבניין משרדים

אבטחת הבניין משרדים שלנו היא תנאי הכרחי בעולם המודרני

הפושעים המפילים חתתם במידה הרבה ביותר על רבים מאתנו הם הפורצים.

פורצים, שנכנסים לבית הפרטי שלנו או לבניין המשרדים שלנו והעסק שלנו למטרות גניבה וביזה של החפצים היקרים לנו ביותר, הם סיכון משמעותי מאוד בעולם שבו אנחנו חיים, ואנחנו צריכים להיות ערוכים לסכנה הזו בצורה הטובה ביותר. בניין משרדים, כמו גם העסק שלנו, ראויים למעטפת אבטחה איכותית שתאפשר לנו לישון בשקט בידיעה שכלל חפצי הערך המשמעותיים שאגרנו משך שנים מאובטחים ברמה גבוהה. מעטפת אבטחה איכותית נוגעת בהרבה מאוד תחומים קטנים כגדולים, החל במערכת אזעקה איכותית וכלה במענה אנושי כמה עולה מצלמות אבטחה לבניין משרדיםיעיל במידת הצורך. אחד החלקים החשובים ביותר בכל מעטפת אבטחה הוא מצלמות אבטחה. כיום, ניתן לצלם בהשקעה סולידית יחסית כמעט כל תנועה שמתבצעת בעסק שלנו, וכך אנחנו יוצרים את מעטפת האבטחה והתגובה המהירה והאיכותית ביותר בצורה פשוטה יחסית. עוד תפקיד חשוב שמצלמות האבטחה מקיימות הוא זה שקשור למענה איכותי וסיוע למשטרה במידה ובכל זאת סבלנו מפריצה ונגנבו לנו חפצים או מסמכים יקרי ערך. השאלה הבאה שאתם שואלים את עצמכם היא בוודאי כמה זה עולה, ואנחנו כאן כדי לעזור.

כמה עולה להתקין מצלמות אבטחה, לפי מוצרים ושירותי התקנה?

  • מצלמות האבטחה מתחלקות לכמה וכמה סוגים שפועלים על תשתיות מסוגים שונים, סוג בולט אחד שכזה הוא מצלמת הדמה: מצלמה שלא באמת מצלמת ושולחת תמונה למוח המערכת אלא רק מהווה גורם מרתיע בפני פורצים פוטנציאליים. מצלמות אבטחה פיקטיביות שכאלה מומלץ להתקין במסגרת חיצונית בכדי ליצור את מעטפת האבטחה האיכותית ביותר, גם אם מדובר במראית עין בלבד. מצלמות דמה שכאלה יעלו לנו כ-100 ₪ בממוצע בהתאם לשירות המצומצם והסולידי שהן נותנות לנו.

 

  • סוג נוסף של מצלמות אבטחה הוא אלה הפשוטות עשויות הפלסטיק, שמשדרות תמונה בסיסית בתקשורת נתונים למוח המערכת. מצלמות פשוטות שכאלה עולות לנו בין 350 ל-400 ₪. המחיר הזה קופץ ב-20% לערך כשאנחנו מוסיפים למצלמה תכונה של אינפרא רד לצילום לילה.

 

  • הסוג השלישי של מצלמות האבטחה הוא מצלמות ה-IP, שבהן אנחנו משתמשים בכתובת רשת שניתנת למצלמה ובראוטר שמרכז את פעילות מצלמות האבטחה מול בסיס המערכת. מצלמות IP שכאלה יעלו לנו 1500 עד 2000 ₪ ליחידה בתקשורת קווית קיימת, בעוד מצלמת IP המבוססת על תשתית אלחוטית תעלה לנו עוד יותר – 3000-3,500 ₪ בממוצע.

גם אם משקיעים קצת יותר, אנחנו צריכים ליצור את מעטפת האבטחה האיכותית ביותר

מעטפת אבטחה איכותית היא מערכת המשלבת בין מצלמות אבטחה, אזעקות ומענה אנושי ברמה הגבוהה ביותר. מדובר בהשקעה לא מבוטלת עבור בניין המשרדים ועבור בית העסק שעליו אנו אחראים, אך מדובר בהשקעה רווחית לאורך זמן בהתחשב בחשיבות מערכת האבטחה האיכותית בחיי היום יום שלנו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן