כמה עולה להתקין מצלמות אבטחה?

מצלמת אבטחה

אם ברצונכם להתקין מצלמות אבטחה בבית, בעסק, בארגון, במפעל, במוסד ציבורי, או בכל מקום אחר, אתם בוודאי מודעים לכך, שההתקנה לא מבוצעת בחינם. מצלמת אבטחהמעבר לעלויות הרכישה הראשוניות של המצלמות הללו, יש לשים לב גם למחירים השונים של שירותי ההתקנה. המחירים עצמם משתנים מאד, ותלויים במגוון רחב מאד של  פרמטרים. כדאי להכיר את הפרמטרים הללו, כדי שתבינו האם קיבלתם הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.

השפעות על המחיר של השירות

  • כמות המצלמות – באופן טבעי, ככל שאתם מעוניינים להתקין יותר מצלמות אבטחה, כך מחיר השירות יהיה יקר יותר. זה לא רק מכיוון שיותר מצלמות פשוט עולות יותר, אלא גם מהסיבה הפשוטה שהדבר דורש יותר התקנה, ויותר כוח אדם מצד החברה שנותנת את השירות. אמנם ההבדל בין ארבע לחמש מצלמות הוא קטן, אבל ההבדל בין מצלמה אחת ל13 מצלמות – הוא כבר הבדל עצום במחיר.
  • סוג המערכת – בהתקנה של מצלמות אבטחה, יש לשים לב שישנן מצלמות במעגל סגור עם תשתית פיזית, ויש מצלמות עם תשתית אלחוטית. התשתית הפיזית דורשת לרוב עבודה מורכבת יותר (גם אם התוצאה הסופית היא לרוב יותר אמינה ובטוחה), ולכן גם מחיר ההתקנה שלהן הוא גבוה יותר.
  • מצלמות מוסוות – בחלק מהמקרים, אתם תרצו להתקין מצלמות אבטחה שלא יהיו גלויות לעין, אלא סמויות לחלוטין. הדבר דורש לא רק רכישה של מצלמות ייעודיות שהן יקרות יותר, אלא גם התקנה מתוחכמת הרבה יותר, ומכאן מחירי השירות עולים.
  • הגנה על המצלמה – יש לזכור שגורם עוין אולי ירצה לפגוע במצלמת האבטחה שמתעדת אותו. לכן, בכדי לספק הגנה מיוחדת על מצלמות אבטחה, יש לפנות לחברה שמתקינה אותן ולציין זאת – והדבר משפיע על המחיר הסופי.

 

מהו המחיר הסופי שמתגבש?

שימו לב שעלויות ההתקנה כאן הן מעבר לעלויות הרכישה של מצלמות אבטחה שבעצמן נעות בין 1,000 ל3,500 למצלמה בודדת. מבחינת שירות ההתקנה עצמו, הרי שהמחיר מתחיל לרוב ב1,200 ש"ח להתקנה פשוטה יחסית, ויכול להגיע גם לעלויות של 4,000 ש"ח, אם מדובר על התקנה מורכבת לשטח גדול מאד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן